Máte vaši e-mailovou schránku na portálu Seznam.cz?
Provedeme vás krok za krokem nastavením přesměrování vašich zpráv ze Seznamu.cz do SupportBoxu.
Jak na přesměrování?
Přihlašte se do vaší e-mailové schránky na Seznam.cz
V horní pravé části schránky klikněte na odkaz Nastavení
V levé nabídce zvolte část Pravidla
Pro nastavení nového pravidla klikněte na tlačítko Nové pravidlo
Ověřte, zda je zatržena volba Pravidlo je aktivní.
Nastavte Pokud všechny podmínky souhlasí.
Z nabídky pole ??? zvolte Každá zpráva.
A v části Proveď tuto akci zvolte Pošli kopii (v takovém případě přesměrovaná zpráva zůstane i ve vaší schránce) nebo Přesměruj a smaž (v takovém případě se zpráva přepošle a ve vaší schránce následně ihned smaže)
Do následujícího políčka zadejte adresu, na kterou budou zprávy přesměrovány – kterou vám přidělil SupportBox.
Klikněte na tlačítko Uložit
Takto by pak mělo vypadat vaše nové aktivní pravidlo pro přeposílání:
Doporučujeme vše otestovat – budete tak mít stoprocentní jistotu, že je vše tak, jak má být.
SupportBox Tip: Pokud se rozhodnete pro nastavení vlastního SMTP
(doporučujeme) bude se vám zajisté hodit náš článek Jak si nastavit vlastní SMTP pro Seznam.
Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat?
Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.
Důležitý krok na závěr
Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:
- V SupportBoxu vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP
- Na doméně mít tzv. SPF záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.