Přesměrování zpráv z hostingu na Savana.cz je rychlá záležitost.
Stačí přejít do administrace hostingu, vybrat sekci E-maily – Nastavení.
Zde vyberte doménu, u které máte danou e-mailovou schránku.
U příslušné emailové schránky si klikněte na ikonku tužky.
Do řádku Kopie na emaily napište e-mailovou adresu, kterou vám vygeneroval u vaší schránky SupportBox.
Na závěr nezapomeňte uložit.
Upozornění:
Pokud využíváte webmail u Savany a zároveň využíváte náš SMTP server (nemáte nastaveno vlastní SMTP) je nutné v nastavení vaší e-mailové schránky vypnout možnost Autorizace doménového emailu.
Toto nastavíte v administraci webcontrol v sekci Emaily.
SupportBox Tip: Pokud se rozhodnete pro nastavení vlastního SMTP
(doporučujeme) bude se vám zajisté hodit náš článek Nastavení vlastního SMTP pro Savana.
Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat?
Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.
Důležitý krok na závěr
Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:
- V SupportBoxu vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP
- Na doméně mít tzv. SPF záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.
Rádi pomůžeme, pokud budete cokoliv potřebovat.