Přesměrování zpráv z hostingu na Savana.cz je rychlá záležitost.
Stačí přejít do administrace hostingu, vybrat sekci E-maily – Nastavení.
Zde vyberte doménu, u které máte danou e-mailovou schránku.
U příslušné emailové schránky si klikněte na ikonku tužky.
Do řádku Kopie na emaily napište e-mailovou adresu, kterou vám vygeneroval u vaší schránky SupportBox.
Na závěr nezapomeňte uložit.
Upozornění:
Pokud využíváte webmail u Savany a zároveň využíváte náš SMTP server (nemáte nastaveno vlastní SMTP) je nutné v nastavení vaší e-mailové schránky vypnout možnost Autorizace doménového jména.
Toto nastavíte v administraci webcontrol v sekci Emaily.
Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat?
Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.
Důležitý krok na závěr – nastavení odesílání
Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům a nepadaly jim například do spamu, je potřeba mít nastavenou jednu z těchto možností odesílání:
- Nový SMTP SupportBox (doporučujeme) – odesílání skrze naše poštovní servery. Na doméně je ale nutné mít nastavený SPF a DKIM záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.
- Vlastní SMTP – odesílání skrze vaše poštovní servery. V SupportBoxu je potřeba mít vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP.
-
Gmail / G Suite SMTP – pokud využíváte Gmail nebo G Suite můžete využít odesílání přes server Google nastavením vlastního SMTP pro Gmail / G Suite pomocí autorizace Google OAuth 2.0.
SupportBox tip: Pokud se rozhodnete pro nastavení vlastního SMTP, bude se vám hodit náš návod Nastavení vlastního SMTP pro Savana.
Rádi pomůžeme, pokud budete cokoliv potřebovat.