Přesměrování zpráv z hostingu na Savana.cz je rychlá záležitost.

Stačí přejít do administrace hostingu, vybrat sekci E-maily – Nastavení.

Zde vyberte doménu, u které máte danou e-mailovou schránku.

U příslušné emailové schránky si klikněte na ikonku tužky.

Do řádku Kopie na emaily napište e-mailovou adresu, kterou vám vygeneroval u vaší schránky SupportBox.

Na závěr nezapomeňte uložit.

Upozornění:

Pokud využíváte webmail u Savany a zároveň využíváte náš SMTP server (nemáte nastaveno vlastní SMTP) je nutné v nastavení vaší e-mailové schránky vypnout možnost Autorizace doménového emailu.

Toto nastavíte v administraci webcontrol v sekci Emaily

SupportBox Tip: Pokud se rozhodnete pro nastavení vlastního SMTP
(doporučujeme) bude se vám zajisté hodit náš článek Nastavení vlastního SMTP pro Savana

Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat? 

Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

Důležitý krok na závěr

Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:

  • V SupportBoxu vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP
  • Na doméně mít tzv. SPF záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.

Rádi pomůžeme, pokud budete cokoliv potřebovat.