Přesměrování zpráv z hostingu na Savana.cz je rychlá záležitost.

Stačí přejít do administrace hostingu, vybrat sekci E-maily – Nastavení.

Zde vyberte doménu, u které máte danou e-mailovou schránku.

U příslušné emailové schránky si klikněte na ikonku tužky.

Do řádku Kopie na emaily napište e-mailovou adresu, kterou vám vygeneroval u vaší schránky SupportBox.

Na závěr nezapomeňte uložit.

Upozornění:

Pokud využíváte webmail u Savany a zároveň využíváte náš SMTP server (nemáte nastaveno vlastní SMTP) je nutné v nastavení vaší e-mailové schránky vypnout možnost Autorizace doménového jména.

Toto nastavíte v administraci webcontrol v sekci Emaily

Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat? 

Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

Důležitý krok na závěr – nastavení odesílání 

Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům a nepadaly jim například do spamu, je potřeba mít nastavenou jednu z těchto možností odesílání: 

  • Nový SMTP SupportBox (doporučujeme) – odesílání skrze naše poštovní servery. Na doméně je ale nutné mít nastavený SPF a DKIM záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.
  • Vlastní SMTP – odesílání skrze vaše poštovní servery. V SupportBoxu je potřeba mít vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP.
  • Gmail / G Suite SMTP – pokud využíváte Gmail nebo G Suite můžete využít odesílání přes server Google nastavením vlastního SMTP pro Gmail / G Suite pomocí autorizace Google OAuth 2.0

SupportBox tip: Pokud se rozhodnete pro nastavení vlastního SMTP, bude se vám hodit náš návod Nastavení vlastního SMTP pro Savana

Rádi pomůžeme, pokud budete cokoliv potřebovat.