Přeposílání e-mailů do SupportBoxu můžete z vašeho rozhraní Office 365 nastavit snadno:

Přihlašte se do vašeho účtu. V horní části obrazovky vyberte ikonku ozubeného kolečka: Nastavení – Pošta.

Vyberte položku Přeposílání:

Sem uveďte adresu, kterou Vám vygeneroval SupportBox.

Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat? 

Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

Důležitý krok na závěr

Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:

  • V SupportBoxu vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP
  • Na doméně mít tzv. SPF záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nám je položit, rádi pomůžeme!