Pokud jste doposud vyřizovali zprávy v e-mailovém klientu Roundcube, je přesměrování do SupportBoxu snadné. Pravděpodobně se vám díky této změně velmi zpřehlední a usnadní práce.

Jak na přesměrování

Pokud ještě nemáte vlastní licenci SupportBoxu, začněte tím, že si jí zřídíte a vytvoříte si díky průvodci první schránku, do které vám chodí zprávy od vašich klientů.

U schránky Vám bude vygenerována adresa pro přesměrování, tu budete potřebovat při nastavení přesměrování v Roundcube. Najdete jí v prvním e-mailu, který na vás ve schránce v SupportBoxu bude čekat. Zkopírujte si jí.

Otevřete si nyní váš Roundcube a přihlašte se dovnitř.

V pravém horním rohu vyberte položku Nastavení:

Na další obrazovce pak klikněte v levém menu na položku Filtry. Pokud jí nevidíte, nemáte pravděpodobně administrátorská práva, bude potřeba požádat někoho, kdo tato práva má, aby vám přesměrování nastavil.

Klikněte následně na ikonku pluska v dolním rohu – vytvoříte tím tak nový filtr, u kterého následně nastavíme, aby vám přesměrovával zprávy do SupportBoxu.

Nazvěte filtr například SupportBox – abyste později věděli, co má tento filtr za úkol.

Pravidla pro příchozí zprávu – zde si můžete vybrat, zda chcete do SupportBoxu přesměrovávat úplně všechny zprávy, nebo jen vybrané, určené nějakým pravidlem.

Do poslední nabídky – Přeposlat zprávu na – vložte adresu, kterou vám vygeneroval SupportBox .

Nezapomeňte uložit.

Správnost nastavení filtru můžete vyzkoušet tím, že si do vaší schránky v SupportBoxu pošlete testovací zprávu. Máte-li jakékoliv pochybnosti, ozvěte se, rádi pomůžeme.

Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat? 

Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

Důležitý krok na závěr 

Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:

  • V SupportBoxu vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP
  • Na doméně mít tzv. SPF záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.