Gmail je velmi oblíbený mailový klient a proto vám přinášíme rychlý návod, jak přesměrovat právě vaši schránku.

Přeposílat se mohou všechny nové zprávy nebo jen určité typy zpráv. Jediné, co se vám nebude přeposílat, pokud vyberete přeposílání všech nových zpráv, jsou zprávy v záložce Spam.

Návod krok po kroku

Otevřete účet Gmail, ze kterého chcete e-maily přeposílat.

Klikněte na ikonku “ozubené kolo” vpravo nahoře a zvolte možnost Nastavení.

Vyberte kartu Přeposílání a protokol POP/IMAP.

V sekci Přeposílání klikněte na Přidat adresu pro přeposílání.

Zadejte e-mailovou adresu, na kterou chcete e-maily přeposílat. Je to ta adresa, kterou vám vygeneroval SupportBoxu. 

Z bezpečnostních důvodů vám na zadanou adresu pošle Gmail ověřovací e-mail.

Otevřete účet, na který vám mají být e-maily přeposílány, a vyhledejte ověřovací zprávu od týmu služby Gmail. V tomto e-mailu klikněte na ověřovací odkaz. Případně můžete využít i ověřovací kód. 

Vraťte se na Gmail a tuto stránku ve svém prohlížeči obnovte – obvykle stačí zmáčknout najednou klávesy CTRL a R.

Na té samé stránce, tedy na kartě Přeposílání a protokol POP/IMAP v Nastavení, zkontrolujte, zda je vybrána možnost Přeposlat kopii příchozí pošty na adresu a zda je vaše e-mailová adresa v rozbalovací nabídce.

V druhé rozbalovací nabídce si vyberte, co má Gmail s vašimi zprávami po přeposlání udělat například uchovat kopii v Doručené poště Gmail (doporučeno) nebo archivovat zprávu ve službě Gmail.

V dolní části stránky klikněte na Uložit změny.

Doporučujeme vše otestovat – budete tak mít stoprocentní jistotu, že je vše tak, jak má být.

SupportBox Tip: Pokud se rozhodnete pro nastavení vlastního SMTP
(doporučujeme) bude se vám zajisté hodit náš článek SMTP u Gmailu.

Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat? 

Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

Důležitý krok na závěr

Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:

  • V SupportBoxu vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP
  • Na doméně mít tzv. SPF záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.