Nastavte si přeposlání zpráv z vaší schránky, která je registrována na Onebit.cz – není to nic těžkého.

Jak na přesměrování 

Přihlašte se do administrace – na https://www.oneadmin.cz/.

Vyberte podle vašeho nastavení administraci ONEadmin (oneadmin.cz/onebit) nebo MailAdmin (oneadmin.cz/mailadmin)

V horní záložce vyberte položku Služby:

Ikonkou tužky v černém kolečku otevřete okno editace e-mailové schránky, kde můžete upravit seznam cílů přeposlání.

Cíl přeposílání může obsahovat jednu nebo více e-mailových adres. Všechny příchozí e-maily budou přeposlány na zadané adresy. Vložte sem prosím adresu, kterou vám SupportBox vygeneroval.

Upozornění – pokud chcete souběžně s přeposíláním používat také notifikace na mobil nebo automatickou odpověď, musíte mít povolené uchovávání kopie zpráv v této schránce. V opačném případě (kdy nedochází k doručování zpráv do mailboxu) by notifikace nebo automatická odpověď nemohly fungovat.

Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat? 

Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

Důležitý krok na závěr

Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:

  • V SupportBoxu vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP
  • Na doméně mít tzv. SPF záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.

Rádi vám s nastavením pomůžeme a poradíme!