Veškeré zprávy, které vám dorazí do Outlooku budou automaticky přeposlány přímo do SupportBoxu.
Tato funkce vyžaduje účet serveru Microsoft Exchange 2000, 2003 nebo 2007 v režimu Cached Exchange. Většina domácích a osobních účtů server Exchange nepoužívá.
Tuto metodu použijte, pokud nechcete, aby příjemci přesměrovaných zpráv věděli, že zprávy byly doručeny prostřednictvím vašeho e-mailového účtu.
Poznámka: Následující kroky popisují vytvoření a použití pravidla u složky Doručená pošta nebo některé ze soukromých složek. Chcete-li vytvořit pravidlo pro veřejnou složku, je nutné to provést v dialogovém okně Vlastnosti dané složky.
Automatické přesměrování e-mailů z vašeho Outlooku
- Klepněte na položku Pošta v navigačním podokně.
- V nabídce Nástroje klepněte na příkaz Pravidla a oznámení.
- Pokud v e-mailovém profilu aplikace Outlook používáte více e-mailových účtů, klepněte v seznamu Použít změny u této složky na složku Doručená pošta, u níž chcete nové pravidlo použít.
- Klepněte na tlačítko Nové pravidlo.
- Ve skupinovém rámečku Vytvořit zcela nové pravidlo klepněte na položku Kontrolovat zprávy po jejich příchodu a klepněte na tlačítko Další.
- V části Krok 1: Vyberte podmínky zaškrtněte políčka vedle všech podmínek, která chcete u doručených zpráv použít.
- Klepněte na tlačítko Další.
- V části Krok 1: Vyberte akce zaškrtněte políčko přesměrovat do seznam uživatelů nebo distribuční seznam.
- V části Krok 2: Upravte popis pravidla klepněte na odkaz seznam uživatelů nebo distribuční seznam.
- V některém ze seznamů adres poklepejte na jméno nebo distribuční seznam, na něž chcete přesměrovat doručené zprávy, a potom klepněte na tlačítko OK.
- Klepněte dvakrát na tlačítko Další.
- V části Krok 1: Zadejte název pravidla zadejte název tohoto pravidla.Chcete-li toto pravidlo použít u zpráv, které jsou již uloženy ve vašich složkách, zaškrtněte políčko Spustit toto pravidlo pouze u zpráv ve složce.Pokud chcete toto pravidlo použít u všech e-mailových účtů a složek Doručená pošta, zaškrtněte políčko Vytvořit toto pravidlo pro všechny účty. Jestliže nemáte více než jeden e-mailový účet nebo jednu složku Doručená pošta, není tato možnost aktivní.
- Klepněte na tlačítko Dokončit.
Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat?
Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.
Důležitý krok na závěr – nastavení odesílání
Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům a nepadaly jim například do spamu, je potřeba mít nastavenou jednu z těchto možností odesílání:
- Nový SMTP SupportBox (doporučujeme) – odesílání skrze naše poštovní servery. Na doméně je ale nutné mít nastavený SPF a DKIM záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.
- Vlastní SMTP – odesílání skrze vaše poštovní servery. V SupportBoxu je potřeba mít vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP.
-
Gmail / G Suite SMTP – pokud využíváte Gmail nebo G Suite můžete využít odesílání přes server Google nastavením vlastního SMTP pro Gmail / G Suite pomocí autorizace Google OAuth 2.0.
SupportBox tip: Pokud se rozhodnete pro nastavení vlastního SMTP bude se vám zajisté hodit náš návo Nastavení vlastního SMTP pro Outlook a Office.
Je vám něco nesrozumitelného? Napište nám. Jsme tu pro vás a rádi pomůžeme.