Veškeré zprávy, které vám dorazí do Outlooku budou automaticky přeposlány přímo do SupportBoxu. 

Tato funkce vyžaduje účet serveru Microsoft Exchange 2000, 2003 nebo 2007 v režimu Cached Exchange. Většina domácích a osobních účtů server Exchange nepoužívá.

Tuto metodu použijte, pokud nechcete, aby příjemci přesměrovaných zpráv věděli, že zprávy byly doručeny prostřednictvím vašeho e-mailového účtu.

Poznámka: Následující kroky popisují vytvoření a použití pravidla u složky Doručená pošta nebo některé ze soukromých složek. Chcete-li vytvořit pravidlo pro veřejnou složku, je nutné to provést v dialogovém okně Vlastnosti dané složky.

Automatické přesměrování e-mailů z vašeho Outlooku

  1. Klepněte na položku Pošta v navigačním podokně.
  2. V nabídce Nástroje klepněte na příkaz Pravidla a oznámení.
  3. Pokud v e-mailovém profilu aplikace Outlook používáte více e-mailových účtů, klepněte v seznamu Použít změny u této složky na složku Doručená pošta, u níž chcete nové pravidlo použít.
  4. Klepněte na tlačítko Nové pravidlo.
  5. Ve skupinovém rámečku Vytvořit zcela nové pravidlo klepněte na položku Kontrolovat zprávy po jejich příchodu a klepněte na tlačítko Další.
  6. V části Krok 1: Vyberte podmínky zaškrtněte políčka vedle všech podmínek, která chcete u doručených zpráv použít.
  7. Klepněte na tlačítko Další.
  8. V části Krok 1: Vyberte akce zaškrtněte políčko přesměrovat do seznam uživatelů nebo distribuční seznam.
  9. V části Krok 2: Upravte popis pravidla klepněte na odkaz seznam uživatelů nebo distribuční seznam.
  10. V některém ze seznamů adres poklepejte na jméno nebo distribuční seznam, na něž chcete přesměrovat doručené zprávy, a potom klepněte na tlačítko OK.
  11. Klepněte dvakrát na tlačítko Další.
  12. V části Krok 1: Zadejte název pravidla zadejte název tohoto pravidla.Chcete-li toto pravidlo použít u zpráv, které jsou již uloženy ve vašich složkách, zaškrtněte políčko Spustit toto pravidlo pouze u zpráv ve složce.Pokud chcete toto pravidlo použít u všech e-mailových účtů a složek Doručená pošta, zaškrtněte políčko Vytvořit toto pravidlo pro všechny účty. Jestliže nemáte více než jeden e-mailový účet nebo jednu složku Doručená pošta, není tato možnost aktivní.
  13. Klepněte na tlačítko Dokončit.

Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat? 

Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

Důležitý krok na závěr – nastavení odesílání 

Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům a nepadaly jim například do spamu, je potřeba mít nastavenou jednu z těchto možností odesílání: 

  • Nový SMTP SupportBox (doporučujeme) – odesílání skrze naše poštovní servery. Na doméně je ale nutné mít nastavený SPF a DKIM záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.
  • Vlastní SMTP – odesílání skrze vaše poštovní servery. V SupportBoxu je potřeba mít vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP.
  • Gmail / G Suite SMTP – pokud využíváte Gmail nebo G Suite můžete využít odesílání přes server Google nastavením vlastního SMTP pro Gmail / G Suite pomocí autorizace Google OAuth 2.0

SupportBox tip: Pokud se rozhodnete pro nastavení vlastního SMTP bude se vám zajisté hodit náš návo Nastavení vlastního SMTP pro Outlook a Office.

Je vám něco nesrozumitelného? Napište nám. Jsme tu pro vás a rádi pomůžeme.