Máte-li váš e-mail hostovaný na doméně Active 24.cz, je přesměrování vašich zpráv do SupportBoxu rychlé a jednoduché.
Nastavení přesměrování schránek se liší v závislosti na zvolených službách u Active 24.
Jaké jsou možnosti?
- Start mail – zřízený v rámci hostingových služeb u Active 24.
- Služba Active24 – Samostatná e-mailová služba s vlastním nastavením.
Start mail
Přihlašte se k vašim e-mailovým schránkám na customer.active24.com.
Před sebou uvidíte obrazovku podobnou této.
Pro přesměrování stačí jít do sekce E-maily – (v případě vlastnictví více e-mailových služeb je zde ještě třeba zvolit správnou doménu ) – Přehled schránek a detail konkrétní schránky, tam už je přímo nastavení Přesměrování.
V řádku Přesměrování klikněte na tlačítko Změnit.
Do políčka E-mailová adresa vyplňte e-mail, který vám SupportBox vygeneroval pro přesměrování zpráv.
E-mail pro přesměrování najdete ve vašem prvním e-mailu, nebo v nastavení konkrétní schránky.
Do nastavení schránky se dostanete přes ozubené kolečko v levém spodním rohu aplikace. Vyberte danou schránku a hned v první záložce Všeobecné uvidíte ve žlutě podbarveném okně e-mailovou adresu pro přesměrování.
Vše potvrďte kliknutím na tlačítko Přidat.
Služba Active24
Pro přesměrování služby Active24 se přihlašte do e-mailu přes webmail.active24.cz.
Po přihlášení klikněte vpravo nahoře na ikonu vašeho avataru/fotografie. Z nabídky vyberte Možnosti.
V horní liště klikněte na Pošta – v bočním menu vyberte Přesměrování – do pole Předat na napište e-mailovou adresu, kterou vám SupportBox vygeneroval pro přesměrování pošty.
Opět tuto adresu najdete ve vaše prvním e-mailu, nebo v nastavení konkrétní schránky.
Změny potvrďte kliknutím na tlačítko OK.
Doporučujeme vše otestovat – budete tak mít stoprocentní jistotu, že je vše tak, jak má být.
Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat?
Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.
Důležitý krok na závěr – nastavení odesílání
Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům a nepadaly jim například do spamu, je potřeba mít nastavenou jednu z těchto možností odesílání:
- Nový SMTP SupportBox (doporučujeme) – odesílání skrze naše poštovní servery. Na doméně je ale nutné mít nastavený SPF a DKIM záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.
- Vlastní SMTP – odesílání skrze vaše poštovní servery. V SupportBoxu je potřeba mít vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP.
-
Gmail / G Suite SMTP – pokud využíváte Gmail nebo G Suite můžete využít odesílání přes server Google nastavením vlastního SMTP pro Gmail / G Suite pomocí autorizace Google OAuth 2.0.
SupportBox tip: Pokud se rozhodnete pro nastavení vlastního SMTP, bude se vám hodit náš návod Nastavení vlastního SMTP pro Active24.
Je vám něco nejasného? Napište nám a my vám rádi pomůžeme.