Máte-li e-mail na Centrum.cz, bude pro vás přesměrování rychlovka.
Otevřete si svou e-mailovou schránku. Klikněte v pravém horním rohu na Nastavení:
Vyberte záložku Personalizace:
V rámci této záložky rozklikněte poslední nabídku – Filtry:
Ukáže se vám obrazovka s nabídkami.
Vyberte v nich 1. Podmínka = všechny zprávy a Podmínka splněna = Přepošli na adresu – doplňte adresu, kterou vám vygeneroval SupportBox.
Uložte.
Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat?
Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.
Důležitý krok na závěr – nastavení odesílání
Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům a nepadaly jim například do spamu, je potřeba mít nastavenou jednu z těchto možností odesílání:
- Nový SMTP SupportBox (doporučujeme) – odesílání skrze naše poštovní servery. Na doméně je ale nutné mít nastavený SPF a DKIM záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.
- Vlastní SMTP – odesílání skrze vaše poštovní servery. V SupportBoxu je potřeba mít vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP.
-
Gmail / G Suite SMTP – pokud využíváte Gmail nebo G Suite můžete využít odesílání přes server Google nastavením vlastního SMTP pro Gmail / G Suite pomocí autorizace Google OAuth 2.0.