E-maily, které odchází ze SupportBoxu jsou odesílány našimi SupportBox servery. Jakmile si založíte schránku, můžete si vybrat v jejím nastavení, zda chcete využívat našich serverů, nebo odesílat e-maily přes vlastní nastavení.
Pokud se rozhodnete nastavit si vlastní SMTP, pak to má dvě výhody:
- nemusíte si nastavovat SPF záznam a přesto vašeho zprávy nebudou často končit ve spamu.
- v některých případech si takto můžete nastavit zálohování odchozích zpráv ve vašem původním mailovém klientu (například Gmail.com toto umí).
Nastavení SMTP najdete vždy u nastavení vaší konkrétní e-mailové schránky.
SupportBox Tip: Zlepšete si doručitelnost zpráv a zvyšte bezpečnost vaší elektronické komunikace nastavením DKIM záznamu.
Klikněte na ozubené kolečko v levém spodním rohu aplikace a vyberte schránku, u které chcete vlastní SMTP nastavit.
Nyní v horní listě vyberte záložku SMTP a zaškrtněte možnost Vlastní SMTP.
Následně se vám zobrazí políčka pro vyplnění údajů k nastavení vlastního SMTP.
Jak nastavit SMTP – na příkladu Gmail.com
Otevřete schránku, u které chcete nastavit SMTP a klikněte v pravém rohu na Nastavení. Zde vyberte záložku SMTP. Klikněte na možnost Vlastní SMTP a vyplňte následovná políčka:
- E-mail pro odesílání: vaše plná e-mailová adresa
- Host: smtp.gmail.com
- Port: 465
- Username: uživatelské jméno, kterým se hlásíte do Gmailu
- Heslo: vaše heslo do Gmailu
- Zabezpečení: SSL
Uložte nastavení.
Posledním – ale důležitým krokem je v Nastavení Gmailu aktivovat přístup IMAP.
Otevřete si vaší schránku v Gmailu. Vpravo klikněte na ikonu ozubeného kolečka a vyberte možnost Nastavení.
V nastavení vaší schránky klikněte v horním menu na záložku Přeposílání a protokol POP/IMAP. V nabídce najdete možnost Přístup IMAP: a zaškrtněte Aktivovat.
Změny nezapomeňte uložit.
Mohu používat své vlastní řešení SMTP?
Samozřejmě. Pokud máte přístup k vašemu vlastnímu řešení, a chtěli byste používat vlastní SMTP řešení, prostě vložte informace, které platí pro váš případ.