Nastavení vlastního SMTP ve vašem e-mailovém klientovi je velmi důležitá záležitost. SMTP nebo také Simple Mail Transfer Protocol je internetový protokol, který se stará o to, aby vaše e-maily v pořádku odcházely z vaší schránky.

Proč určitě doporučujeme si nastavit vlastní SMTP, se můžete dočíst v našem článku na blogu – Proč si nastavit vlastní SMTP.

Při nastavování mějte na paměti, že je potřeba pro každou vaši schránku nastavit její vlastní SMTP. Je to proto, že ke každé e-mailové schránce máte jiné heslo a samozřejmě i přihlašovací údaje.

Kde získat potřebné informace k nastavení

Veškeré podklady k nastavení vlastního SMTP by vám měl dát k dispozici váš poskytovatel poštovních serverů. Pokud máte vaše poštovní servery u Wedos, je dobré se obrátit přímo na ně.

Porty a zabezpečení pro nastavení SMTP u Wedos

Mezi nejpoužívanější porty, které Wedos podporuje patří: 

  • 587
  • 465
  • 25

Pro zabezpečení určitě doporučujeme protokol SSL nebo STARTTLS.

Ověřená kombinace 

  • Server: smtp-mail1.wedos.net
  • Port: 587
  • Zabezpečení: STARTTLS
  • Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo
  • Server: smtp-mail1.wedos.net
  • Port: 465
  • Zabezpečení: SSL
  • Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo
  • Server: smtp-mail1.wedos.net
  • Port: 25
  • Zabezpečení: STARTTLS
  • Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo

Je SMTP nastaveno správně? 

Zda se vám podařilo vše správně nastavit, můžete ověřit odesláním testovacího e-mailu. Jestliže se vám zprávu podaří odeslat, máte nastaveno správně.

Pokud se zprávu nepodařilo odeslat, budete potřeba nastavení zkontrolovat. Postupovat můžete dle našeho článku – Zprávu se nepodařilo odeslat.

Velmi podrobný návod k propojení SupportBoxu a Wedos nalezne také na našem blogu – Propojujeme Wedos a SupportBox.

S nastavením rádi pomůžeme. Nebojte se na nás obrátit!