Pokud chcete, aby vaše zprávy v pořádku odcházely adresátům, je potřeba, abyste si ve vašem SupportBoxu nastavili vlastní SMTP (Simple Mail Transfer Protocol).
Proč je SMTP důležité, jsme rozepsali v našem článku zde.
Nastavení vlastního SMTP není povinné. Můžete využívat také naše poštovní servery. V tomto případě si ale nezapomeňte nastavit SPF záznam.
Kde získat potřebné informace k nastavení
Veškeré podklady k nastavení vlastního SMTP by vám měl dát k dispozici váš poskytovatel poštovních serverů. Pokud máte vaše poštovní servery u Microsoftu, je dobré obrátit se přímo na ně.
Porty a zabezpečení pro nastavení SMTP pro Outlook.com a Office 365
Nejpoužívanější port, které Outlook.com a Office 365 podporuje, je port 587.Pro zabezpečení doporučujeme protokol STARTTLS.
Ověřené kombinace
- Server: outlook.office365.com nebo smtp.office365.com
- Port: 587
- Zabezpečení: STARTTLS
Je SMTP nastaveno správně?
Správné nastavení SMTP si můžete ověřit odesláním testovacího e-mailu. Pokud se zpráva bez problému odešle a dorazí adresátovi, máte vše nastaveno správně.
V případě, že se vám zprávu nedaří odeslat, doporučujeme nejprve zkontrolovat správnost vašich přihlašovacích údajů včetně hesla. Dále pak můžete postupovat dle našeho článku Zprávu se nepodařilo odeslat.
Podrobný návod na propojení SupportBoxu a Outlooku naleznete také na našem blogu – Přesměrování pro Outlook 2007 nebo Přesměrování z Outlooku.
S nastavením vám rádi pomůžeme. Nebojte se na nás obrátit. Rádi pomůžeme.