Pokud nastane situace, že vám zprávy nedorazí mezi příchozí poštu ve vašem SupportBoxu, doporučujeme nejprve zvážit tyto možnosti:
- Nespadla zpráva v SupportBoxu do složky Spam?
- Nespadla vám zpráva do spamu již v původním rozhraní? Pokud máte u původního poskytovatele e-mailu nastaveno, že se spamy nemají přeposílat, nebyla zpráva do SupportBoxu přeposlána.
- Nemáte plnou schránku?
- Pokud vám ani jedna z předchozích možností nepomohla, napište nám, nebo zavolejte. Prosím uveďte co nejvíce podrobností :
- Kolik zpráv postrádáte? Jsou od stejného odesílatele?
- Do jaké schránky vám zpráva měla přijít?
- V jaký čas měla přibližně dorazit?
- Kdo je odesílatelem?
- Případně nám pomůže i předmět, pokud jej znáte.
Vše rádi prověříme.