Pokud nastane situace, že vám zprávy nedorazí mezi příchozí poštu ve vašem SupportBoxu, doporučujeme nejprve zkontrolovat tyto možnosti:
- Nespadla zpráva v SupportBoxu do složky Spam?
- Nespadla vám zpráva do spamu již v původním e-mailové schránce?
- Nemáte plnou vaší původní schránku?
Pokud vám ani jedna z předchozích možností nepomohla a zprávu se stále nedaří dohledat, napište nám a uveďte co nejvíce podrobností:
- Zašlete nám hlavičku zprávy z vašeho původního e-mailového klienta, která vám do SupportBoxu nedorazila podle tohoto návodu.
- Kolik zpráv postrádáte? Jsou od stejného odesílatele?
- Do jaké schránky vám zpráva měla přijít?
- V jaký čas měla přibližně dorazit?
- Kdo je odesílatelem?
- Případně nám pomůže i předmět, pokud jej znáte.
Vše rádi pro vás vše prověříme a zjistíme detaily. Děkujeme.