Pokud nastane situace, že vám zprávy nedorazí mezi příchozí poštu ve vašem SupportBoxu, doporučujeme nejprve zvážit tyto možnosti:

  • Nespadla zpráva v SupportBoxu do složky Spam? 
  • Nespadla vám zpráva do spamu již v původním rozhraní? Pokud máte u původního poskytovatele e-mailu nastaveno, že se spamy nemají přeposílat, nebyla zpráva do SupportBoxu přeposlána.
  • Nemáte plnou schránku? 
  • Pokud vám ani jedna z předchozích možností nepomohla, napište nám, nebo zavolejte. Prosím uveďte co nejvíce podrobností :
    • Kolik zpráv postrádáte? Jsou od stejného odesílatele?
    • Do jaké schránky vám zpráva měla přijít?
    • V jaký čas měla přibližně dorazit?
    • Kdo je odesílatelem?
    • Případně nám pomůže i předmět, pokud jej znáte.

Vše rádi prověříme.