Vítejte v SupportBoxu!
Je skvělé, že jste se rozhodli nás vyzkoušet, a nebo už jste dokonce přesvědčení, že SupportBox je v každém případě pro vás to, co přesně potřebujete?
V každém případě, následujte tyto kroky a během chviličky můžete začít skvěle odbavovat všechny příchozí e-maily, nebo využívat dalších výhod SupportBoxu.
1. Zaregistrujte se. Jednoduše vyplňte vaši e-mailovou adresu, kterou běžně používáte. Nemusí to být ta, na kterou vám píší zákazníci. Prostě vaše oblíbená.
2. A už jste uvnitř - tak snadné to je. Na váš e-mail vám přijde vašeho heslo - pro příští přihlášení.
3. Nyní je třeba přesměrovat všechny e-mailové schránky, které si přejete, sem do SupportBoxu - abyste je mohli začít pěkně na jednom místě spravovat. Už teď na vás čeká v SupprortBoxu první zpráva. Najdete v ní váš unikátní kód (e-mail) k přesměrování.
Jak přesměrovat vaše e-mailové schránky?
Obecně je potřeba najít v nastavení vašeho e-mailu (u poskytovatele vaší mailové schránky) políčko, kam můžete vložit adresu, na kterou chcete vaše e-maily přeposílat.
Máme pro vás návody pro nejčastější e-mailové poskytovatele:
Máte přesměrováno? Gratulujeme!
Důležitý krok
Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:
- V SupportBoxu vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP.
- Na doméně mít tzv. SPF záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.
Abyste v tom nebyli sami, přidejte si vašeho kolegu.
SupportBox tip: Přidejte si do vašeho SupportBoxu jako další komunikační kanál live chat nebo telefony.
Přidání nového uživatele
V pravém horním rohu najděte ikonu avatara / vaší fotografie a vyberte možnost Tým.
Objeví se vám přehled současných uživatelů (zatím jste v tom sami a to je škoda:-) Klikněte proto v pravém dolním rohu na zelené tlačítko Pozvat kolegu. Následuje políčko pro přidání e-mailové adresy vašeho kolegy.
Vašemu kolegovi můžete rovnou určit, jakou bude mít ve vaší schránce roli.
Po přidání přijde Vámi vybranému kolegovi do jeho e-mailu přijde pozvánka a on se může přihlásit.
Přidělení schránky novému uživateli
Nyní jste kolegu pozvali obecně do aplikace, ale aby mohl opravdu začít vyřizovat zprávy, musíte mu přidělit schránky, u kterých chcete, aby je spravoval. V SupportBoxu totiž můžete mít klidně třicet schránek - ať jsou to vaše pracovní, nebo soukromé a je jen na vás, ke kterým chcete přizvat vaše kolegy.
Jak na to?
Klikněte na název vaší schránky. Vpravo nahoře - tentokrát ale o něco níže - protože nebudeme spravovat celý váš účet, ale pouze jednu schránku - vyberte Nastavení.
Zde vyberte záložku Pravomoce.
Uvidíte seznam uživatelů, kteří mají přístup k vybrané e-mailové schránce.
Abyste tu nebyli sami, musíte přidat uživatele - klikněte na zelené tlačítko vpravo dole.
Vyberte nového člena týmu, kterého jste předtím předali jako nového uživatele vašeho SupportBoxu. Zvolte, jakou pravomoc mu chcete dát - uživatel může klasicky pracovat s poštou, bez omezení. Co se týče ale správy celé schránky, nemůže ale přidávat další uživatele a měnit nastavení SMTP a podobně. Tyto pravomoce má pouze správce schránky.
Nakonec klikněte na tlačítko Přidat - a je hotovo - váš nový kolega může začít pracovat!