Nastavte vaším kolegům pravomoce k jednotlivým e-mailových schránkám ve vašem SupportBoxu. 

Úrovně pravomocí v rámci konkrétních schránek

V rámci každé schránky můžete přizvaným kolegům určit jejich kompetence. 

Správce schránky

Uživatel schránky 

Nemá přístup

  • tento uživatel danou schránku ani zprávy v ní neuvidí 

Poznámka: Upravovat práva ke schránkám, chatům a telefonům mají pouze zakladatelé a správci společností viz náš návod Úrovně pravomocí v SupportBoxu.

Jak nastavit pravomoce v rámci schránky

Klikněte vlevo dole na ikonku panáčka pro Tým.

V horním menu vyberte záložku Práva ke schránkám.

U schránky, kde si přejte provést změny pravomocí, klikněte na tlačítko Upravit.

U uživatele, pokud není správcem společnosti, nebo jejím zakladatelem, můžete nastavit tři již zmíněné možnosti pravomocí, které jsme si výše v návodu podrobněji představili. 

Veškeré provedené změny nezapomeňte Uložit a máte hotovo. 

A pokud byste potřebovali k pravomocím nějaké informace ještě doplnit, neváhejte nám napsat. Jsme tu pro vás a rádi vaše dotazy zodpovíme.