Nastavte vaším kolegům pravomoce k jednotlivým e-mailových schránkám ve vašem SupportBoxu.
Úrovně pravomocí v rámci konkrétních schránek
V rámci každé schránky můžete přizvaným kolegům určit jejich kompetence.
Správce schránky
- mohou vše, co uživatelé
- vytvářet a přidávat předpřipravené zprávy, štítky, vlastní a virtuální složky,
- mazat zprávy z koše a spamu
- nastavovat schránku – doplnit podpis, nastavit SMTP, aktivovat pluginy, automatické odpovědi, upravit chování schránky a mnoho dalšího
- vidí své vlastní statistiky + podrobné kompletní statistiky schránky včetně dat všech uživatelů, kde má nastavené pravomoce správce
Uživatel schránky
- mohou vyřizovat zprávy
- přidělovat zprávy kolegům
- pracovat s již uloženými předpřipravenými zprávami
- přidávat ke zprávám interní poznámky
- přidávat zprávám štítky
- přesouvat zprávy do vlastních složek
- vidí své vlastní statistiky
Nemá přístup
- tento uživatel danou schránku ani zprávy v ní neuvidí
Poznámka: Upravovat práva ke schránkám, chatům a telefonům mají pouze zakladatelé a správci společností viz náš návod Úrovně pravomocí v SupportBoxu.
Jak nastavit pravomoce v rámci schránky
Klikněte vlevo dole na ikonku panáčka pro Tým.
V horním menu vyberte záložku Práva ke schránkám.
U schránky, kde si přejte provést změny pravomocí, klikněte na tlačítko Upravit.
U uživatele, pokud není správcem společnosti, nebo jejím zakladatelem, můžete nastavit tři již zmíněné možnosti pravomocí, které jsme si výše v návodu podrobněji představili.
Veškeré provedené změny nezapomeňte Uložit a máte hotovo.
A pokud byste potřebovali k pravomocím nějaké informace ještě doplnit, neváhejte nám napsat. Jsme tu pro vás a rádi vaše dotazy zodpovíme.