Ke kompletnímu přehledu statistik v SupportBoxu má přístup pouze zakladatel účtu nebo správce účtu. 

SupportBox tip: Veškeré podrobnosti k uživatelským úrovním v SupportBoxu najdete v našem článku. 

Ovšem nově může statistiky sledovat i všichni uživatelé SupportBoxu. Pouze s tím rozdílem, že k dispozici mají jen své vlastní statistiky a nevidí statistiky jiného uživatele. 

Navíc mají přístup jen do některých částí statistik. 

Jaké statistiky má uživatel k dispozici? 

  • Všeobecný přehled 
  • Štítky 

Jak se ke statistikám uživatel dostane? 

V levém spodním rohu najdete ikonku grafu. 

Nyní se vám zobrazí všeobecný přehled

Uživatel má ve statistikách možnost filtrovat pouze podle Od – Do
Může si tedy vybrat konkrétní období, za které chce své statistiky sledovat.

Procenta, která budou zobrazena ve výstupu, ukazují změnu oproti stejně dlouhému období před zvoleným časovým rozpětím.

Vysvětlivky k výstupu:

  • Vyřešené tickety - Celkový počet ticketů, které jsou označeny jako Vyřešené.
  • Čekající - Celkový počet ticketů, které jsou Čekající. 
  • Nových ticketů -Celkový počet Nových ticketů, které zatím nebyly nijak zpracovány.
  • Spam ticketů - Celkový počet ticketů, označených jako SPAM.
  • Zpráv - Ticket se skládá z jednotlivých zpráv. Zpráva je jedno sdělení, které vám přišlo do schránky.
  • Zpráv za den - Průměrný počet zpráv, které jste obdrželi v zadaném období za jeden den. 
  • Doba k vyřešení vlákna - Průměrný čas k označení zprávy jako Vyřešená. 
  • Vyřešeno první odpovědí - Procento zpráv, které byly vyřešené první odpovědí.
  • Průměrný čas odpovědi - Průměrná doba od obdržení zprávy po odeslání reakce na ni.
  • Spokojenost zákazníků - Pokud máte aktivní hodnocení kvality odpovědí, uživatel uvidí, jaké hodnocení mu zákazníci dávají. 

V další záložce Štítky, má uživatel stručný přehled o využívání štítků.

Zde může uživatel filtrovat podle Od – Do a také může využít filtrování podle štítků. 

Vybírat může z těchto možností: 

  • Nezávisle na štítku 
  • Neobsahuje žádný štítek 
  • Obsahuje štítek 
  • Neobsahuje štítek  

Výstup pak může vypadat třeba takto: 

V první části jsou statistiky obdobné jako ve všeobecném přehledu. Údaje akorát zohledňují filtr, který jste aplikovali. 

Pokud budete scrollovat níže, zobrazí se vám tabulka s přehledem nejpoužívanějších štítků za zadané období a také graf využití štítků

 

Pravidelným sledováním statistik můžete snadno odhalit slabá místa, na kterých je potřeba zapracovat a zlepšit je. 

Je vám něco nejasného?  Napište nám a my vám moc rádi vše vysvětlíme!