Poskytovat skvělou zákaznickou péči znamená nepochybně i pečlivé sledování statistik a jejich následného vyhodnocování. Díky statistikám totiž dokážete zjistit, jak si stojíte, jak jsou vaší operátoři vytížení a zda odpovídají tak, jak zákaznici očekávají.
Všechny reporty, které máte v SupportBoxu k dispozici, vás nasměrují správným směrem na vaší cestě za ještě lepší zákaznickou péčí.
Níže v návodu si podrobněji ukážeme report Schránky - telefony.
Jak si report otevřu?
Ve vašem SupportBoxu klikněte na ikonu grafu, kterou vidíte na stránce úplně vlevo dole. Kliknutím se dostanete rovnou do Statistiky.
Dále se proklikněte do reportu Schránky - telefony.
V reportu Schránky - telefony vidíte všechny, které se týkají vaší telefonické komunikace v daných telefonech včetně SMS.
- Hovory
- SMS
Jednotlivé metriky jsme podrobně rozepsali, abyste přesně věděli, co znamenají a jaká data vám ukazují.
Hovory
Hovor = jedna konkrétní komunikace, která probíhá po telefonu.
- Schránka – název telefonu.
- Hovorů celkem – celkový počet příchozích i odchozích hovorů.
- Příchozí hovory – kolikrát vám volali zákazníci neboli hovory, které vytočil sám zákazník.
- Obsloužených příchozích hovorů – procentuálně znázorněno kolikrát vám zákazníci volali a kolikrát se opravdu dovolali a byli operátorem obslouženi. Pokud na číslo najedete kurzorem myši, zobrazí se vám absolutní počet.
- Odchozí hovory – kolikrát operátoři volali zákazníkům neboli hovory, které vytočil sám operátor.
- Obsloužených odchozích hovorů – procentuálně znázorněno kolikrát jste vy volali zákazníkům a kolikrát jste se zákazníkovi opravdu dovolali. Pokud na číslo najedete kurzorem myši, zobrazí se vám absolutní počet.
- Zmeškané hovory – počet všech zmeškaných hovorů, kdy vám zákazníci volali, ale dovolali se vám.
- Počet hovorů realizovaných automatem – kolikrát vám volali zákazníci a byli obslouženi automatem bez přepojení na operátora.
- Navolaných hovorů – procento navolaných hovorů neboli na kolik zmeškaných hovorů jste volali zpět do 24 hodin. Pokud na číslo najedete kurzorem myši, zobrazí se vám absolutní počet.
- Průměrný čas zvonění – za jak dlouho v průměru operátor hovor přijme.
- Průměrná délka hovoru – jak dlouho se zákazníky průměrně hovoříte.
SMS
SMS = jedna konkrétní SMS, která vám do SupportBoxu dorazila nebo jste ji vy ze SupportBoxu odeslali.
- Operátor – název telefonu.
- SMS celkem – celkový počet příchozích i odchozích SMS.
- Příchozí SMS – počet příchozích SMS, které vám poslali zákazníci.
- Odchozí SMS – počet odchozích SMS, které jste poslali vy zákazníkům.
Narazili jste na nejasnosti? Potřebujete ve statistikách něco upřesnit? Napište nám na info@supportbox.cz. Jsme tu pro vás a rádi pomůžeme.