Jestliže při práci v SupportBoxu používáte štítky, určitě se vám budou hodit i přehledné statistiky jednotlivých štítků a jejich využití. Stačí vám pár kliknutí a rázem si všechna tyto užitečná data zobrazíte.
V tomto našem návodu vám podrobněji ukážeme report Štítky.
Jak si report otevřu?
Otevře si váš SupportBox a přes ikonku grafu, kterou najdete úplně vlevo dole, se proklikněte do Statistiky.
Poté se na levé straně proklikněte do reportu Štítky.
V reportu Štítky najdete kompletní přehled využití jednotlivých štítky ve vašich konverzacích za zvolené období.
- Vývoj štítků
- Přehled štítků
Všechny data a metriky, které zde vidíte, jsme rozepsali a vysvětlili níže na stránce.
Vývoj štítků
Jako první se vám zobrazí přehledný graf vámi používaných štítků, kde uvidíte graficky znázorněné jejich využití.
Barva křivky vždy reflektuje barvu daného štítku. Pod grafem pak najdete legendu, abyste přesně věděli, jaká barva znázorňuje daný štítek.
Pokud do grafu najedete kurzorem myši, začne se vám ihned zobrazovat tabulka s podrobnostmi o využití jednotlivých štítků.
Přehled štítků
Hned pod grafem vidíte tabulku s přehledem vašich štítků, kde máte podrobně rozepsáno kolikrát byl daný štítek použitý.
- Štítek – název štítku.
- Počet konverzací – počet konverzací, ne kterých byl štítek použitý napříč všemi komunikačními kanály.
- Procento konverzací – procentuální znázornění konverzací, ve kterých byl štítek použitý napříč komunikačními kanály.
Narazili jste na nejasnosti? Máte k reportu nějaké otázky? Neváhejte nám napsat na info@supportbox.cz. Rádi vám pomůžeme.