Je pro nás důležité, abyste vaším zákazníkům poskytovali skvělou zákaznickou péči. A abyste se mohli neustále zlepšovat musíte vědět, kde jsou vaše slabá místa a na čem musíte vy nebo i samotní operátoři zapracovat.
V SupportBoxu najdete přehledné a podrobné statistiky s hromadou zajímavých metrik, od kterých se můžete odrazit, vytvořit si plány a cíle, které bude nutné na vaší cestě za perfektním zákaznickým servisem splnit. vám pomohou se zlepšit a ukáží vám správný směr.
Pojďme se nyní společně podívat na to, co všechno můžete zjistit v reportu Schránky - chaty.
Jak si report otevřu?
Otevře si váš SupportBox. Vlevo dole, pod nabídnou vašich štítků, klikněte na ikonku grafu pro Statistiky.
Obratem se vám zobrazí vaše statistiky a z nabídky dostupných reportů se prokliněte do reportu Schránky - chaty.
V reportu Schránky - chaty máte k dispozici veškeré statistiky, které se týkají komunikace, která probíhá na live chatu.
- Zprávy
- Konverzace
Níže si podrobněji jednotlivá data a metriky vysvětlíme.
Zprávy
Zpráva = jedno konkrétní sdělení, které vy nebo zákazník na live chatu napíše. Tyto jednotlivé zprávy pak tvoří ticket neboli vlákno konverzace.
- Schránka – název chatu nebo Facebook stránky.
- Odchozí – počet zpráv od operátorů neboli zprávy, které odeslali vaši operátoři.
- Příchozí – počet zpráv od zákazníků neboli zprávy, které zákazníci poslali vám.
- Čas odpovědi – doba, za jak dlouho zákazníkovi odpovíte.
Konverzace
Konverzace = jedno celé vlákno chatové konverzace s jedním klientem. Ticket je vytvořen z jednotlivých zpráv mezi vámi a zákazníkem.
- Schránka – název chatu nebo Facebook stránky.
- Nové – kolik jednotlivých konverzací se zákazníky proběhlo.
- Zmeškané – konverzace, které neobsahují žádnou reakci od operátora.
- Čas první odpovědi – průměrný čas první odpovědi neboli za jak dlouho odpovíte zákazníkovi na jeho první dotaz.
- Průměrný počet zpráv – průměrný počet zpráv, které si se zákazníkem v jedné konverzaci vyměníte.
- Čas konverzace – průměrný čas toho, jak dlouho konverzace trvají. Počítá se od první první zprávy až po úplně tu poslední.
Je vám něco nesrozumitelného? Napište nám na info@supportbox.cz a rádi vám poradíme a vše upřesníme.