Záleží nám na tom, abyste vaše služby směrem k zákazníkům neustále zlepšovali. A přesně proto máte v SupportBoxu k dispozici přehledné statistiky se všemi důležitými metrikami, které vám se zlepšením pomohou a nasměrují vás tím správným směrem.
V tomto návodu vám představíme report Chaty, abyste mohli sledovat i statistiky vaší chatové komunikace.
Jak si report otevřu?
Otevře si váš SupportBox a přihlaste se. Vlevo dole, pod nabídnou vašich štítků, klikněte na ikonku grafu pro Statistiky.
Obratem se vám zobrazí vaše statistiky a z nabídky dostupných reportů se prokliněte do reportu Chaty.
V reportu Chaty najdete statistiky týkající se komunikace, která probíhá na live chatu nebo i na Facebook Messengeru.
- Zprávy
- Konverzace
- Zákaznická podpora
-
Nejvytíženější dny v týdnu
-
Nejvytíženější hodiny v týdnu
-
Přehled konverzací
-
Níže si podrobněji jednotlivá data a metriky vysvětlíme.
Zprávy
Zpráva = jedno konkrétní sdělení, které vy nebo zákazník na chatu napíše. Tyto jednotlivé zprávy pak tvoří ticket neboli vlákno konverzace.
- Odchozí – počet zpráv od operátorů neboli zprávy, které odeslali vaši operátoři.
- Příchozí – počet zpráv od zákazníků neboli zprávy, které zákazníci poslali vám.
- Čas odpovědi – doba, za jak dlouho zákazníkovi odpovíte.
Konverzace
Konverzace = jedno celé vlákno chatové konverzace s jedním klientem. Ticket je vytvořen z jednotlivých zpráv mezi vámi a zákazníkem.
- Nové – kolik jednotlivých konverzací se zákazníky proběhlo.
- Zmeškané – konverzace, které neobsahují žádnou reakci od operátora.
- Čas první odpovědi – průměrný čas první odpovědi neboli za jak dlouho odpovíte zákazníkovi na jeho první dotaz.
- Průměrný počet zpráv – průměrný počet zpráv, které si se zákazníkem v jedné konverzaci vyměníte.
- Čas konverzace – průměrný čas toho, jak dlouho konverzace trvají. Počítá se od první první zprávy až po úplně tu poslední.
Zákaznická podpora
- Nejvytíženější dny v týdnu – počet příchozích zpráv podle jednotlivých dní v týdnu.
- Nejvytíženější hodiny v týdnu– počet příchozích zpráv podle hodin a jednotlivých dní v týdnu.
- Přehled konverzací – graficky znázorněný přehled konverzací, které na live chatu probíhají.
Výpis chat ticketů
V reportu Chaty můžete navíc využít funkci Vypsat záznamy, díky které si velmi jednoduše zobrazíte výpis všech live chatů, které jsou v dané metrice zahrnuty.
Stačí kliknout na ikonu seznamu a obratem se vám výpis otevře.
Z výpisu se pak můžete jedním kliknutím dostat přímo do detailu live chatu.
Nevíte si rady a potřebujete pomoci? Neváhejte nás kontaktovat na adrese info@supportbox.cz. Jsme vám k dispozici a vždy rádi pomůžeme.