Záleží nám na tom, abyste vaše služby směrem k zákazníkům neustále zlepšovali. A přesně proto máte v SupportBoxu k dispozici přehledné statistiky se všemi důležitými metrikami, které vám se zlepšením pomohou a nasměrují vás tím správným směrem. 

V tomto návodu vám představíme report Chaty, abyste mohli sledovat i statistiky vaší chatové komunikace

Jak si report otevřu? 

Otevře si váš SupportBox a přihlaste se. Vlevo dole, pod nabídnou vašich štítků, klikněte na ikonku grafu pro Statistiky.

Obratem se vám zobrazí vaše statistiky a z nabídky dostupných reportů se prokliněte do reportu Chaty.

V reportu Chaty najdete statistiky týkající se komunikace, která probíhá na live chatu nebo i na Facebook Messengeru

  • Zprávy 
  • Konverzace
  • Zákaznická podpora
    • Nejvytíženější dny v týdnu

    • Nejvytíženější hodiny v týdnu

    • Přehled konverzací

Níže si podrobněji jednotlivá data a metriky vysvětlíme. 

Zprávy

Zpráva = jedno konkrétní sdělení, které vy nebo zákazník na chatu napíše. Tyto jednotlivé zprávy pak tvoří ticket neboli vlákno konverzace. 

  • Odchozí – počet zpráv od operátorů neboli zprávy, které odeslali vaši operátoři. 
  • Příchozí – počet zpráv od zákazníků neboli zprávy, které zákazníci poslali vám. 
  • Čas odpovědi – doba, za jak dlouho zákazníkovi odpovíte. 

Konverzace

Konverzace = jedno celé vlákno chatové konverzace s jedním klientem. Ticket je vytvořen z jednotlivých zpráv mezi vámi a zákazníkem. 

  • Nové – kolik jednotlivých konverzací se zákazníky proběhlo. 
  • Zmeškané – konverzace, které neobsahují žádnou reakci od operátora. 
  • Čas první odpovědi – průměrný čas první odpovědi neboli za jak dlouho odpovíte zákazníkovi na jeho první dotaz. 
  • Průměrný počet zpráv – průměrný počet zpráv, které si se zákazníkem v jedné konverzaci vyměníte. 
  • Čas konverzace – průměrný čas toho, jak dlouho konverzace trvají. Počítá se od první první zprávy až po úplně tu poslední. 

Zákaznická podpora

  • Nejvytíženější dny v týdnu – počet příchozích zpráv podle jednotlivých dní v týdnu. 
  • Nejvytíženější hodiny v týdnu– počet příchozích zpráv podle hodin a  jednotlivých dní v týdnu. 
  • Přehled konverzací – graficky znázorněný přehled konverzací, které na live chatu probíhají. 

Výpis chat ticketů

V reportu Chaty můžete navíc využít funkci Vypsat záznamy, díky které si velmi jednoduše zobrazíte výpis všech live chatů, které jsou v dané metrice zahrnuty. 

Stačí kliknout na ikonu seznamu a obratem se vám výpis otevře.

Z výpisu se pak můžete jedním kliknutím dostat přímo do detailu live chatu. 

Nevíte si rady a potřebujete pomoci? Neváhejte nás kontaktovat na adrese info@supportbox.cz. Jsme vám k dispozici a vždy rádi pomůžeme.