Pokud pravidelně sledujete statistiky vaší zákaznické podpory a vašich operátorů máte v SupportBoxu řadu reportů, které vám prozradí mnoho užitečných dat a informací.
Pokud navíc pracujete s SLA určitě se vám bude hodit, když budete mít k dispozici i podrobný report ticketů, které SLA podléhají.
Velmi snadno tak zjistíte, kolik ticketů celkem podléhá vámi nastaveným podmínkám pro SLA. Zároveň uvidíte, zda se vám daří SLA dodržovat či nikoliv.
Níže v našem návodu se na report – E-maily - SLA podíváme podrobněji.
Jak report otevřít
Otevře si váš SupportBox a následně vlevo dole, pod nabídnou štítků, klikněte na ikonku grafu pro Statistiky.
Následně se ve statistikách po levé straně proklikněte do reportu E-maily - SLA.
V reportu E-maily - SLA máte k dispozici veškeré statistiky, které se týkají e-mailové komunikace z pohledu SLA.
- Zprávy
-
Podléhající SLA
-
SLA porušeno
- SLA dodrženo
-
- Konverzace (tickety)
-
Podléhající SLA
-
SLA porušeno
-
SLA dodrženo
-
- Zákaznická podpora
-
Kolik zbývalo SLA, když jste odpověděli
-
Jednotlivé metriky si dále podrobněji vysvětlíme.
Zprávy
Zpráva = jedno konkrétní sdělení, které vy nebo zákazník napíše. Tyto jednotlivé zprávy pak tvoří ticket neboli vlákno konverzace.
-
Podléhající SLA – celkový počet zpráv, které podléhají SLA a bylo na ně uplatněno
-
SLA porušeno – počet zpráv podléhající SLA, kde nebylo SLA dodrženo
- SLA dodrženo – počet zpráv podléhající SLA, kde bylo SLA dodrženo
Konverzace (tickety)
Konverzace = jedno celé vlákno konverzace (ticket) s jedním klientem pod jedním předmětem zprávy. Ticket je vytvořen z jednotlivých zpráv mezi vámi a zákazníkem.
-
Podléhající SLA – celkový počet ticketů, které podléhají SLA a bylo na ně uplatněno
-
SLA porušeno – počet ticketů podléhající SLA, kde nebylo SLA dodrženo
-
SLA dodrženo – počet ticketů podléhající SLA, kde bylo SLA dodrženo
Zákaznická podpora
- Kolik zbývalo SLA, když jste odpověděli – kolik procent času SLA zbývalo, než bylo dodrženo a odpovězeno zákazníkovi
Výpis e-mailových ticketů
V reportu E-maily - SLA a konkrétně v sekcích Zprávy a Konverzace (tickety) můžete navíc využít funkci Vypsat záznamy, díky které si jednoduše zobrazíte výpis všech e-mailových ticketů, které jsou v dané metrice zahrnuty.
Stačí kliknout na ikonu seznamu a obratem se vám výpis otevře.
Z výpisu se pak můžete jedním kliknutím dostat přímo do detailu ticketu, nebo si můžete zobrazit jen jeho náhled pomoci ikony lupy.
Je vám něco nejasného? Napište nám na info@supportbox.cz a rádi vám vše vysvětlíme.