V každém reportu, který máte v SupportBoxu k dispozici, najdete filtry, prostřednictvím kterých si můžete statistiky přesně nadefinovat a velmi jednoduše si tak zobrazit jen ty data, která potřebujete.
Pokud si žádný filtr nenastavíte, zobrazují se vám kompletně všechna data. To znamená, že vidíte v reportech údaje ze všech schránek, chatů, telefonů a samozřejmě i všech operátorů.
Níže v návodu vám ukážeme, jak s filtry pracovat.
Kde filtry najdu?
Otevřete si váš SupportBox a přes ikonu grafu v levé spodní části aplikace si otevřete vaše Statistiky.
Dále se vám zobrazí všechny vaše reporty. Po levé straně máte všechny reporty, které můžete využít, přehledně sepsány. Klinutím, na daný název, se vám vždy tento konkrétní report otevře a zobrazí.
A filtry, pomocí kterých můžete filtrovat, najdete vždy v horní části hned pod názvem reportu.
V každém reportu pak máte k dispozici tyto filtry:
Jestliže jste vybrali více možností najednou a nyní potřebujete data jen z jedné z nich, stačí u ní kliknout na pouze. Díky tomu se vám automaticky odznačí váš výběr a zůstane vám označena jen tato jedna možnost.
Naopak, pokud potřebujete vybrat úplně všechny možnosti, využijte funkci Vše. Díky té označíte nebo naopak odoznačíte váš výběr.
2. Filtr Klapky
Pomocí filtru Klapky si můžete statistiky blíže specifikovat jen na hovory, které probíhaly na konkrétních klapkách. Stačí si zaškrtnou klapky, pro které chcete statistiky zobrazit, a výběr potvrdit tlačítkem Použít.
V případě, že budete potřebovat najednou vše změnit a podívat se na statistiky hovorů, které probíhaly jen na jedné konkrétní klapce, není nic jednoduššího než využít tlačítko pouze a zvolit si jen tuto jednu klapku.
Samozřejmě je vám i zde k dispozici možnost Vše.
3. Filtr Operátoři
V tomto filtru si můžete vybrat a nastavit konkrétní operátory a podívat se na jejich statistiky. Před jmény operátorů stačí zaškrtnout checkbox a výběr potvrdit zeleným tlačítkem Použít.
Pochopitelně i ve filtru Operátoři můžete použít funkci pouze a Vše pro rychlé změny či upřesnění vašeho zadání.
4. Filtr Štítky
Pomocí filtru Štítky si snadno zobrazíte report ticketů, chatů či telefonů, které obsahují, nebo naopak neobsahují, vámi vybrané štítky. Opět stačí zaškrtnout u vybraných štítků checkbox před jejich názvem a výběr potvrdit tlačítkem Použít.
Samozřejmě i ve filtru Štítky můžete použít funkci pouze nebo Vše.
Ve filtru Štítky máte k dispozici ještě několik dalších možností filtrování pro perfektní nadefinování podmínek vašeho reportu. A jsou to tyto následující možnosti:
- Nezávisle na štítku – filtrujte zcela nezávisle na vybraném štítku.
- Neobsahuje žádný štítek – umožní vám najít tickety, které neobsahují žádný štítek.
- Obsahuje vybraný štítek – hodí se zejména pokud si ke zprávám přidáváte více štítků najednou. Ticket tak může mít přiřazen vámi hledaný štítek, ale třeba i nějaký další.
- Neobsahuje vybraný štítek – zde naopak snadno dohledáte všechny tickety, které neobsahují vámi zvolený štítek.
Narazili jste na nejasnosti? Neváhejte nám napsat na info@supportbox.cz. Rádi vám pomůžeme a vše vysvětlíme.