Ve všech reportech, které v SupportBoxu můžete použít, najdete také možnost Nastavení a pochopitelně i kalendář.
Pomocí těchto možností si můžete výsledky vašich statistik omezit pouze na pracovní dobu, zadat přesně období, za které si přejete data zobrazit nebo si výsledky porovnat s předchozím obdobím.
Níže v návodu vám podrobněji ukážeme, jak lze s nastavením a kalendářem pracovat.
Kde Nastavení a kalendář najdu
Otevřete si váš SupportBox a přes ikonu grafu v levé spodní části obrazovky si otevřete vaše Statistiky.
Dále se vám zobrazí všechny vaše reporty. Po levé straně máte všechny reporty, které můžete využít, přehledně sepsány. Kliknutím, na daný název, se vám vždy tento konkrétní report otevře a zobrazí.
Nastavení a Kalendář pak najdete vždy na pravé straně u každého reportu.
Nastavení
Zde najdete dvě možnosti, které můžete využít. Jakmile jednu z možností zaškrtnete, bude si ji SupportBox pamatovat i pro příště.
Zobrazit data pouze v pracovní době
V případě, že chcete zobrazit statistiky pouze v rámci vaší pracovní doby, klikněte na možnost Nastavení, zaškrtněte checkbox Zobrazit data pouze v pracovní době a pak klikněte na tlačítko Použít.
Statistiky se vám obratem přepočítají s ohledem na pracovní dobu, kterou máte nastavenou. Jen pokud pracovní dobu změníte, data se vám zpětně nepřepočítají. Vždy se vychází z té pracovní doby, kterou jste měli v zadaném období nastavenou.
Pokud pracovní dobu ještě nemáte nastavenou, ale rádi byste této funkce využili, postupujte pro nastavení podle těchto návodu:
- Nastavení pracovní doby u e-mailu
- Nastavení pracovní doby u chatu
- Nastavení pracovní doby u telefonu
Pokud si toto Zobrazení dat pouze v pracovní době nastavíte, zůstane vám uloženo i při dalším použití statistik a ve všech reportech.
Upozornění:
Funkce je k dispozici od 1. 6. 2024 a nefunguje zpětně. To v praxi znamená, že data pouze v pracovní době uvidíte právě až od tohoto data nebo od dne, kdy si nastavíte pracovní dobu.
Zobrazit historická data (smazaní operátoři, klapky atd.)
Jestliže chcete do statistik započítat i historická data kolegů, které jste ze SupportBoxu propustili, zaškrtněte Zobrazit historická data a klikněte na Použít. Data se vám obratem přepočítají na statistiky včetně hodnot smazaných operátorů.
Pokud tuto možnost nebudete mít zaškrtnutou, ve statistikách uvidíte data bez statistik smazaných operátorů.
V jednotlivých filtrech jsou tito smazaní uživatelé či klapky napsáni světlejší šedou, aby byli jednoznačně odděleni od stávajících aktivních uživatelů.
Zobrazovat absolutní hodnoty místo procent
Ve výchozím stavu jsou ve statistikách některé metriky (typicky například Vyřešené příchozí, Zodpovězené příchozí, Obsloužené odchozí, Zpětné volání a další) zobrazené v procentech. Absolutní hodnota je vidět až po najetí na procento v tooltipu.
Pokud se vám lépe pracuje s absolutními hodnotami, stačí si v Nastavení zaškrtnout možnost Zobrazovat absolutní hodnoty místo procent a všechny procenta se vám převedou na absolutní hodnoty. V tomto případě se vám budou po najetí na hodnotu zobrazovat v tooltipu naopak procenta.
2. Kalendář pro zadání období
Díky kalendáři si přesně zadáte období za které potřebujete statistiky zobrazit.
Období lze zadat ručně podle aktuální potřeby, nebo si období zvolit pomocí předvybraných možností typu Posledních 7 dní, Posledních 30 dní, Minulý rok a dalších.
Velmi jednoduše si zvolené období také můžete porovnat s jiným obdobím.
Stačí si do pole Porovnávat s obdobím zadat období, které chcete porovnat a máte hotovo. Například si tak jednoduše porovnáte vaše výsledky za celý rok 2021 oproti roku 2022.
Období pro porovnání si též můžete zadat ručně nebo využít z předvybraných možností.
Narazili jste na nejasnosti? Potřebujete se statistikami pomoci? Napište nám na info@supportbox.cz. Jsme tu pro vás a rádi pomůžeme.