Většina firem nemá pracovní dobu plných 24 hodin, 7 dní v týdnu, a proto je tu nyní možnost nastavit si pro zpřesnění statistik období, kdy jsou kolegové skutečně v práci a mohou tak na zpráv odpovídat.
Nastavení
Pro každou schránku si můžete nastavit jinou pracovní dobu. Pro nastavení je tedy potřeba si vlevo dole kliknout na ikonku ozubeného kolečka a následně v nabídce vybrat název schránky, u které budete pracovní dobu určovat.
V horním menu vyberte položku Chování schránky.
V rámci následující nabídky vyberte nabídku Pracovní doba:
Zde si můžete nastavit pro jednotlivé dny časy, od kdy do kdy vaši kolegové vyřizují podněty zákazníků.
- Pokud je daný den pracovní, nastavte u něj vždy hodiny i minuty, a to pro začátek i konec pracovní doby.
- Necháte-li políčka u daného dnu volná, bude statistika počítána tak, že v daný den se nepracuje.
Upozornění: Po změně pracovní doby se statistika pracovní doby přepočítá dle aktuálního zadání, a to i u ticketů, které vznikly dříve.
Statistika
Jakmile nastavíte pracovní dobu, můžete se podívat, jak dlouho trvalo kolegům řešení konkrétní zprávy.
V levém spodním rohu klikněte na ikonku grafu:
Nyní vyberte v horním menu záložku Tickety.
Následně uvidíte filtr, díky kterému si můžete zvolit období, schránku a stav ticketů, u kterých chcete zobrazit statistiky.
Filtrovat můžete také podle předmětu ticketu.
Před vámi je nyní výpis zpráv, které odpovídají zvolenému filtru. Můžete se prokliknout přímo do dané zprávy tím, že kliknete na ID číslo ticketu.
Celý výpis zpráv si také můžete stáhnout do formátu CSV, XLS a PDF. Tabulku si také můžete snadno zkopírovat a vložit do otevřeného editoru, nebo vytisknout.
Poznámka: Pokud si report Tickety vyexportujete do CSV, budete mít čas automaticky převedený z formátu 1d 22h 24m na vteřiny. Je to z toho důvodu, abyste s reportem mohli dále pracovat podle vašich potřeb a nemuseli jste se zdržovat vymýšlením vzorců pro převod.
V jednotlivých sloupcích získáte tyto informace:
- ID ticketu
- Datum založení – Přesné datum, kdy ticket vznikl.
- Předmět
- Iniciace – Kdo zahájil komunikaci v ticketu? Klient nebo podpora?
- Od/komu – E-mailová adresa, která zahájila komunikaci.
- Počet příchozích – Počet zpráv v ticketu, které dorazily od klienta
- Počet odchozích – Počet zpráv v ticketu, které jste klientovi poslali vy
- Stav – Aktuální stav ticketu
- Datum vyřešení – Pokud je stav ticketu Vyřešený, uvidíte zde datum,
- Délka vyřešení – Jak dlouho trvalo, než byl ticket označen jako vyřešený
- Délka vyřešení v pracovní době – Jak dlouho trvalo, než byl ticket označen jako vyřešený v rámci pracovní doby
- Délka řešení – Jak dlouho již ticket čeká na vyřešení
- Délka řešení v pracovní době – Jak dlouho již ticket čeká na vyřešení v rámci pracovní doby
- Doba odpovědi – průměrná doba odpovědi - zprůměrované doby vašich jednotlivých odpovědí v rámci tohoto ticketu
- Štítky – Pokud byly k vláknu přidány Štítky, uvidíte zde, které to byly.
- Operátoři – Kteří operátoři vlákno uzavřeli
Máte-li jakékoliv otázky, napište nám, nebo zavolejte, rádi poradíme!