Virtuální složka je složka, která vám vyfiltruje a zobrazí tickety, které splňují vámi nastavené pravidla. Jde pouze o náhled na konkrétní typ zpráv. Fyzicky zprávy zůstávají na jejich původním místě – v původní e-mailové schránce a složce. 

Zprávy do Virtuální složky tedy nijak nepřesouváte, zobrazí se vám ve složce samy na základě nastavených podmínek. 

Příklad použití Virtuálních složek: 

  • reklamace za posledních 30 dnů
  • všechny vyřešené poptávky 
  • odeslaná pošta

SupportBox tip: Více obecných informací ke složkám najdete v tomto návodu.

Jak vytvořit Virtuální složku

V levém spodním rohu aplikace klikněte na ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení a zvolte schránku, kde si Virtuální složku přejete přidat.

V horní nabídce klikněte na záložku Složky.

Nyní klikněte na zelené tlačítko Přidat virtuální složku.

Zde si jako první vyplňte Název Virtuální složky. 

Poté si kliknutím na tlačítko Přidat pravidlo nastavíte pravidla a podmínky pro zobrazení konkrétních ticketů. 

Podmínky lze sestavit z pravidel: 

  • Číslo ticketu 
  • Nacházející se v koši 
  • Předmět 
  • Stav 
  • Štítek 
  • Text 
  • Vlastní složka 
  • Obsahující odpověď
  • Obsahující přílohu
  • Priorita
  • Adresát 
  • Kopie
  • Odesílatel 
  • Odpověděl 
  • Přiřazeno 
  • Datum poslední aktivity zákazníka 
  • Datum poslední aktivity zákazníka (relativní)
  • Datum poslední aktivity operátora (relativní)
  • Datum smazání 
  • Datum vytvoření 
  • Stáří ticketu

Pravidla můžete libovolně kombinovat, ale nastavené podmínky musí být splněny na 100 %. A pamatujte také na to, že že Virtuální složky se vždy vztahují jen k té schránce, kde složku nastavujete. 

Jakmile budete mít vše nastaveno, klikněte na tlačítko Uložit a máte hotovo.

Vytvořenou Virtuální složku hned uvidíte přidanou přímo v přehledu vašich složek a zároveň i na levé straně ve vašem menu. U Virtuálních složek není záměrně zobrazen počet ticketů ve složce v šedém čtverečku jako je tomu u Vlastních složek, protože jde pouze vyfiltrované zprávy a fyzicky se v této složce nenachází.  

Jak Virtuální složku smazat

Ve vašem SupportBoxu klikněte v levém spodním rohu a ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte schránku, kde si přejete Virtuální složku smazat. 

Nyní v horním menu klikněte na záložku Složky, kde uvidíte přehled vašich složek. 

V seznamu najděte Virtuální složku, kterou potřebujete odebrat a klikněte na tlačítko Smazat

Narazili jste na nejasnosti? Potřebujete naší pomoc? Napište nám na info@supportbox.cz a my vám moc rádi pomůžeme.