Virtuální složka  – automatický filtr vašich zpráv.

Virtuální složky v Supportboxu jsou vlastně jiným pohledem na zprávy, které jsou vždy k dispozici i na svém původním místě. Nebojte se proto experimentovat a vytvářet si kombinace, které vám mohou pomoci v přehlednosti.

SupportBox Tip: Více obecných informací ke složkám v SupportBoxu najdete zde.

Ve virtuální složce si můžete nadefinovat jedno nebo několik pravidel, které vám snadno rozřadí vaše stávající zprávy i zprávy nově příchozí do vámi požadovaných skupin.

Můžete filtrovat podle:

  • Číslo ticketu 
  • Nacházející se v koši 
  • Předmět 
  • Stav 
  • Štítek 
  • Text 
  • Vlastní složka 
  • Adresát 
  • Odesílatel 
  • Odpověděl 
  • Přiřazeno 
  • Datum poslední aktivity zákazníka 
  • Datum smazání 
  • Datum vytvoření 
  • Stáří ticketu

 

Tato a další pravidla se mohou kombinovat, v rámci jedné složky si jich můžete přidat několik.

Aktuálně platí to, že se pravidla sčítají – to znamená, že filtr provede všechna pravidla najedou.

Příklad použití v praxi:

V praxi to znamená, že si například vytvoříte filtr Vyřízená korespondence – duben,

ve kterém definujete, že chcete zprávy z dubnu 2014, které byly přiděleny vaší kolegyni Marii a ona je vyřídila.

Vyberete tedy v Nastavení schránky položku Vytvořit novou virtuální schránku a přidáte tato pravidla:

  • když zpráva má některý stav – vyřešený
  • když přiřazený uživatel – je – uživatel Karel
  • když datum vytvoření zprávy je novější než –  v kalendáři vyberete požadované datum
  • když datum vytvoření zprávy je starší než –  v kalendáři vyberete požadované datum

Všechny tyto zprávy pak budou obsaženy v nově založené virtuální složce.

Upozornění: Ruční přiřazení zprávy do složky je možné pouze v rámci složek vlastních, není možné přiřadit ručně zprávu do virtuální složky.

Virtuální složky, které vytvoříte, fungují jako filtr – vaše zprávy vždy najdete i v jejich původních umístěných, složka je jen odrazem, který ukazuje určitou část schránky.

Další příklady použití vlastní složky:

  • Soutěž – vyfiltrujete všechny zprávy, které obsahují v předmětu slovo Soutěž a zároveň byly poslány v určitém období
  • Co vyřídil kolega – vyfiltrujete všechny zprávy, které byly přiřazeny kolegovi – opět můžete dále upřesnit, v jakém období, nebo v jakém stavu zpráva je.
  • Faktury z určitého období – můžete také filtrovat zprávy, kterým jste přiřadili štítek Faktura a pochází všechny z měsíce března.