Složky v Supportboxu jsou vlastně jiným pohledem na zprávy, které jsou vždy k dispozici i na svém původním místě. Nebojte se proto experimentovat a vytvářet si kombinace, které vám mohou pomoci v přehlednosti.

Každá složka se vždy váže pouze k jedné schránce!

V SupportBoxu je u každé schránky přiřazeno několik složek, které jsou pevné a neměnné a slouží k základnímu rozdělení a přehlednosti stavu vašich zpráv.

Tyto složky jsou pevným místem pro vaše zprávy – i když si vytvoříte své vlastní personalizované složky, vaše zprávy najdete vždy zde.

Tyto složky jsou:

  • nové
  • moje
  • přidělené
  • vyřízené
  • spam
  • koš

Kromě výše zmíněných složek si můžete vlastní zprávy filtrovat dále podle vašich vlastních parametrů a potřeb.

Novou složku vytvoříte v Nastavení schránky ikonka ozubeného kolečka v levém spodním rohu aplikace.

V horním menu vyberte záložku Složky. 

Zde si také můžete přidat/odebrat složku Odeslané – budou se vám v ní zobrazovat všechny zprávy, které jste odeslali.

Pod touto záložkou uvidíte vždy seznam složek, které jsou v SupportBoxu jako základní  již od začátku, pak ale také ty, které jste si založili navíc (tento seznam uvidíte také vždy v levém menu pod vaší schránkou).

Máte zde také možnost vytvořit si vaše nové složky - vlastní a virtuální. 

  • Vlastní složky slouží k ručnímu přiřazování zpráv do dané složky – podle vašich kritérií. Jakmile vám přijde složka, kterou chcete například archivovat, nebo přidělovat určitému kolegovi, zprávu do ní jednoduše přiřadíte.
  • Virtuální složka je v podstatě chytrý automatický filtr. Můžete si do takové složky nechat posílat všechny zprávy budoucí, nebo hledat ve všech již došlých zprávách. Nadefinujte si podmínky, jaké mají dané zprávy mít a samy se vám do této složky pěkně přiřadí. Je to skvělá pomůcka pro přehlednou archivaci, automatické přiřazování úkolů pro kolegy a podobně.