V SupportBoxu můžete pracovat s několika typy složek. Jako první se setkáte se základními neboli výchozími složkami, které jsou v aplikaci fixně dané a není možné je jakkoliv editovat. Mezi tyto pevně dané složky patří → Nové, Moje, Přidělené, Vyřešené, Spam, Koš.
K těmto složkám si pak libovolně, jak budete potřebovat, můžete přidat Vlastní složku nebo Virtuální složku.
Každá složka se vždy váže pouze ke schránce, kde se složka nachází a kde ji nastavujete.
Jaký je rozdíl mezi Vlastní a Virtuální složkou
Vlastní složka
Vlastní složky vám pomohou udržet konkrétní typ zpráv na jednom místě.
Vlastní složky mají stejnou váhu jako složky výchozí (Nové, Moje, Přidělené, Vyřešené, Spam, Koš), pokud tedy zprávu přidělíte do Vlastní složky, z výchozí složky, kde byla doposud umístěna, zmizí – kompletně se vám přesune do Vlastní složky.
Zprávy do Vlastních složek lze přesouvat buď ručně nebo automaticky pomocí pravidla.
V případě, že se ve Vlastní složce budou nacházet zprávy, uvidíte jejich konkrétní počet v šedém čtverečku v levém menu.
Příklad použití Vlastních složek:
- potvrzení objednávek
- newsletter
- poptávky
- faktury
- transakční e-maily
- reference
- hodnocení
Virtuální složka
Virtuální složka je složka, která vám vyfiltruje a zobrazí tickety, které splňují vámi nastavené pravidla. Jde pouze o náhled na konkrétní typ zpráv. Fyzicky zprávy zůstávají na jejich původním místě – v původní složce.
Zprávy do Virtuální složky není třeba přesouvat, zobrazí se vám ve složce samy na základě nastavených podmínek.
U Virtuálních složek není záměrně zobrazen počet ticketů ve složce v šedém čtverečku jako je tomu u Vlastních složek, protože jde pouze vyfiltrované zprávy a fyzicky se v této složce nenachází.
Příklad použití Virtuálních složek:
- reklamace za posledních 30 dnů
- všechny vyřešené poptávky
- odeslaná pošta
Kde složky nastavit
Novou složku vytvoříte v Nastavení schránky. Klikněte na ikonu ozubeného kolečka v levém spodním rohu aplikace a vyberte schránku, kde chcete novou složku přidat.
V horním menu vyberte záložku Složky.
Pomocí tlačítek Přidat virtuální složku nebo Přidat vlastní složku si můžete přidat libovolné složky přesně podle vaší potřeby.
Zde pak uvidíte aktuální seznam všech vašich složek. Ať už těch, které jsou v SupportBoxu jako základní (výchozí) tak i těch, které jste si založili navíc. Vlastní a Virtuální složky jsou navíc v seznamu vizuálně odlišeny štítkem s názvem (Vlastní složka = světle šedá, Virtuální složka = tmavě šedá).
Seznam složek rovněž vidíte i v levém menu pod vaší schránkou.
Na tomto místě lze také změnit pořadí složek. Stačí uchopit kurzorem myši ikonu hamburgeru před názvem složky a přetáhnout ji na pozici, kde složku chcete mít umístěnou.
Narazili jste na nejasnosti? Potřebujete naší pomoc? Napište nám na info@supportbox.cz a my vám rádi pomůžeme.