Vlastní složka poslouží jako místo, kam budete odkládat zprávy, které potřebujete mít přehledně na jednom místě.

SupportBox Tip: Více obecných informací ke složkám najdete zde.

Vytvořte si schránku, do které budete přiřazovat vaše zprávy manuálně.

Jakmile vám přijde nová zpráva do vaší schránky, díky ikonce složky nad zprávou můžete přiřadit vaší zprávu do složky, do které si přejete.

Vlastní složku (ne virtuální, pouze tuto – manuálně přiřazovanou) můžete také vytvořit přímo ve výpise ticketů nebo v detailu konkrétní zprávy. 

Příklad použití:

Všechny příchozí zprávy, které se například týkají referencí, zkušeností a pochval spokojených zákazníků, můžete tímto způsobem ručně přiřazovat do dané složky.

Stejně tak můžete složky používat k přehledné archivaci vašich zpráv a případnému následnému exportu, nebo zálohování.

Upozornění: Vlastní složky mají stejnou váhu jako defaultní složky, které ve schránce jsou standardně (Nové, Přidělené, Spam, a podobně) – proto pokud danou zprávu přidělíte do vaší Vlastní složky, z těchto složek zmizí.

Nastavte si chování vlastní složky

Co se má stát, když přijde odpověď na zprávu, která je zařazena ve složce?

Jak se má zachovat složka, když vám přijde odpověď na zprávu, kterou jste do složky přesunuli?

Chcete-li, abyste vám přišla kvůli přehlednosti ve složce Nové, či si ji přejete ponechat ve vlastní složce? Toto chování si můžete nastavit v Nastavení schránky

Klikněte na ikonu ozubeného kolečka v levém spodním rohu aplikace a vyberte schránky, kde toto chcete nastavit. 

Nyní vyberte záložku Chování schránky a nastavte si co se má stát se zprávou, která je zařazena ve složce. 

Změny nezapomeňte uložit

Co se má stát, když je zpráva, která je zařazena ve složce, označena jako vyřešená?

V nastavení schránky si také můžete nastavit, co se má stát se zprávou ve vlastní složce, když je označena jako vyřešená.

I zde máte dvě možnost. Buď si vyřešenou zprávu můžete ponechat ve vlastní složce a bude označena staven Vyřešená. 

Nebo si můžete zvolit druhou možnost a to přesunutí vyřešené zprávy z vlastní složky do složky Vyřešené. 

SupportBox tip: Defaultně je vždy nastaveno, aby vám zprávy zůstávaly ve vlastní složce. 

V levém spodním rohu aplikace klikněte na ikonku ozubeného kolečka a vyberete schránku, kde si přejete provádět změnu nastavení.

Nyní  se v horním menu proklikněte do záložky Chování schránky a nastavte si potřebné chování složky. 

A samozřejmě provedené změny nezapomeňte Uložit

Máte-li u schránky nastavena pravidla, která přesouvají zprávu do složky, přesunou vám zprávu vždy, i přestože zde nastavíte Přesunout do složky Nové.