Vlastní složka poslouží jako místo, kam budete odkládat zprávy, které potřebujete mít přehledně na jednom místě.

SupportBox Tip: Více obecných informací ke složkám najdete zde.

Vytvořte si schránku, do které budete přiřazovat vaše zprávy manuálně.

Jakmile vám přijde nová zpráva do vaší schránky, díky ikonce složky nad zprávou můžete přiřadit vaší zprávu do složky, do které si přejete.

Vlastní složku (ne virtuální, pouze tuto – manuálně přiřazovanou) můžete také vytvořit přímo ve výpise ticketů nebo v detailu konkrétní zprávy. 

Příklad použití:

Všechny příchozí zprávy, které se například týkají referencí, zkušeností a pochval spokojených zákazníků, můžete tímto způsobem ručně přiřazovat do dané složky.

Stejně tak můžete složky používat k přehledné archivaci vašich zpráv a případnému následnému exportu, nebo zálohování.

Upozornění: Vlastní složky mají stejnou váhu jako defaultní složky, které ve schránce jsou standardně (Nové, Přidělené, Spam, a podobně) – proto pokud danou zprávu přidělíte do vaší Vlastní složky, z těchto složek zmizí.

Nastavte si chování složky

Jak se má zachovat složka, když vám přijde odpověď na zprávu, kterou jste do složky přesunuli? Chcete-li, abyste vám přišla kvůli přehlednosti ve složce Nové, můžete si toto chování nastavit v Nastavení schránky. 

Klikněte na ikonu ozubeného kolečka v levém spodním rohu aplikace a vyberte schránky, kde toto chcete nastavit. 

Nyní vyberte záložku Chování schránky a nastavte si co se má stát se zprávou, která je zařazena ve složce. 

Změny nezapomeňte uložit

Máte-li u schránky nastavena pravidla, která přesouvají zprávu do složky, přesunou vám zprávu vždy, i přestože zde nastavíte Přesunout do složky Nové.