Potřebujete-li najít zprávu od zákazníka, bude to nyní v SupportBoxu velmi snadné a příjemné. Pro vyhledávání můžete použít okénko vpravo nahoře – vypište do něj výraz, který právě hledáte a potvrďte klávesou enter.
Vyjede vám výpis výsledků. Aby v něm byla orientace příjemná, přidali jsme šikovné nové funkce:
Seřazení výsledků hledání podle kontaktu nebo data zprávy.
Klikněte na šedý nadpis Kontakt nebo Datum. Zprávy se seřadí podle vámi vybraného kritéria.
Support Box Tip: Další tipy a triky pro snadné dohledání vašich zpráv najdete zde – SupportBox nenašel hledaný výraz.
Pokročilý filtr
Klikněte na ikonku trychtýře – najdete jí vlevo nahoře, nad vaším výpisem výsledků vyhledávání.
Nyní můžete zpřesnit, podle čeho má SupportBox najít vaši zprávu. Vybírejte z následující nabídky:
Filtrů můžete použít i více najednou – nebojte se kombinovat.
SupportBox tip: Pro více informací o tom, jak funguje pokročilé filtrování určitě doporučujeme náš článek Filtry – orientace ve zprávách.
Vyhledávání adresátů nebo příjemců
Pro vyhledávání adresátů nebo příjemců můžete hledat prostřednictvím celé e-mailové adresy, nebo jen její části – například „nekdo@gmail.com“ bude nalezeno i zadáte-li jen „nekdo“ nebo „gmail.com“.
Vyhledávání bere v potaz i tzv. reply-to adresu, najde Vám také zprávy od příjemce, který byl reply-to uveden.
Fulltextové vyhledávání v live chatu a telefonech
Vyhledávání jsme rozšířili i do live chatů a telefonů.
Pomocí klíčového slova, e-mailové adresy, telefonního čísla, nebo třeba i štítku a podobně, snadno dohledáte ticket, který probíhal na live chatu, nebo telefonicky.
Výsledky vyhledávání pak budete mít přehledně seřazeny od e-mailů, přes live chat až po telefony.
Hledáte a přesto stále nenacházíte to, co potřebujete? Ozvěte se nám, pomůžeme!