Potřebujete-li najít zprávu od zákazníka, bude to nyní v SupportBoxu velmi snadné a příjemné. Pro vyhledávání můžete použít okénko vpravo nahoře – vypište do něj výraz, který právě hledáte a potvrďte klávesou enter.

Vyjede vám výpis výsledků. Aby v něm byla orientace příjemná, přidali jsme šikovné nové funkce:

Seřazení výsledků hledání podle kontaktu nebo data zprávy.

Klikněte na šedý nadpis Kontakt nebo Datum. Zprávy se seřadí podle vámi vybraného kritéria.

Support Box Tip: Další tipy a triky pro snadné dohledání vašich zpráv najdete zde – SupportBox nenašel hledaný výraz

Pokročilý filtr

Klikněte na ikonku trychtýře – najdete jí vlevo nahoře, nad vaším výpisem výsledků vyhledávání.

Nyní můžete zpřesnit, podle čeho má SupportBox najít vaši zprávu. Vybírejte z následující nabídky:


Filtrů můžete použít i více najednou – nebojte se kombinovat.

SupportBox Tip: Pro více informací o tom, jak funguje pokročilé filtrování určitě doporučujeme náš článek Filtry – orientace ve zprávách

Skloňování a části slov

Naučili jsme vyhledávání česky, takže najde to, co hledáte i pokud zadáte pouze část slova, nebo pokud je výraz skloňovaný. Ne vždy si člověk přesně pamatuje, jak přesně zněl text zprávy, proto se tohle naše vylepšení bude určitě hodit.

Pokud se vám nechce dopisovat celé slovo, použijte zástupný znak „*“.

Ukázkový příklad:

Hledáte zprávu, ve které vám někdo posílal dobropis. Použijte do vyhledávání tento tvar: „Dobro*“. Vyhledávání vám zobrazí zprávy, které obsahují slova se základem dobro.

Pro vyhledávání adresátů nebo příjemců můžete hledat prostřednictvím celé e-mailové adresy, nebo jen její části – například „nekdo@gmail.com“ bude nalezeno i zadáte-li jen „nekdo“ nebo „gmail.com“. Vyhledávání bere v potaz tzv. reply-to adresu, najde Vám také zprávy od příjemce, který byl uveden jako reply-to.

Hledáte a přesto stále nenacházíte to, co potřebujete? Ozvěte se nám, pomůžeme!