Potřebujete-li najít zprávu od zákazníka, bude to nyní v SupportBoxu velmi snadné a příjemné. Pro vyhledávání můžete použít okénko vpravo nahoře – vypište do něj výraz, který právě hledáte a potvrďte klávesou Enter.
Obratem se vám zobrazí výpis s výsledky vašeho hledání.
Pro lepší orientaci ve výsledcích vyhledávání máte k dispozici několik funkcí, které vám hledání ještě více zpříjemní.
Zaškrtnou si můžete:
- Řadit podle data – vyhledané výsledky se vám seřadí od těch nejnovějších.
- Seskupit tickety – výsledky se vám seskupí do jednotlivých ticketů. To znamená, že při vyhledávání neuvidíte jednotlivé zprávy, které ticket obsahuje, ale uvidíte ve vyhledávání vždy celý ticket.
- Hledat v koši a spamu – vyhledávání rozšíříte i do složek Koš a Spam.
Jakmile si jednu zmožností při vyhledávání zaškrtenete, SupportBox si tuto volbu bude pamatovat už i pro příští vyhledávání. Jednotlivé možnosti si ale můžete kdykoliv libovolně upravit podle vaší potřeby.
Support Box tip: Další tipy a triky pro snadné dohledání vašich zpráv najdete zde – SupportBox nenašel hledaný výraz.
Pokročilý filtr
Klikněte na ikonku trychtýře – najdete jí vlevo nahoře, nad vaším výpisem výsledků vyhledávání.
Nyní můžete zpřesnit, podle čeho má SupportBox najít vaši zprávu. Vybírejte z následující nabídky:
Filtrů můžete použít i více najednou – nebojte se kombinovat.
SupportBox tip: Pro více informací o tom, jak funguje pokročilé filtrování určitě doporučujeme náš článek Filtry – orientace ve zprávách.
Vyhledávání adresátů nebo příjemců
Pro vyhledávání adresátů nebo příjemců můžete hledat prostřednictvím celé e-mailové adresy, nebo jen její části – například „nekdo@gmail.com“ bude nalezeno i zadáte-li jen „nekdo“ nebo „gmail.com“.
Vyhledávání bere v potaz i tzv. reply-to adresu, najde Vám také zprávy od příjemce, který byl reply-to uveden.
Fulltextové vyhledávání v live chatu a telefonech
Vyhledávání jsme rozšířili i do live chatů a telefonů.
Pomocí klíčového slova, e-mailové adresy, telefonního čísla, nebo třeba i štítku a podobně, snadno dohledáte ticket, který probíhal na live chatu, nebo telefonicky.
Výsledky vyhledávání pak budete mít přehledně seřazeny od e-mailů, přes live chat až po telefony.
Hledáte a přesto stále nenacházíte to, co potřebujete? Ozvěte se nám, pomůžeme!