Hledáte v SupportBoxu zprávu podle e-mailu, předmětu a přesto se vám nedaří daný ticket najít? Máme pro vás pár tipů, které by vám měli pomoci k nalezení vaší zprávy.

Fulltextové vyhledávání

Fulltextové vyhledávání funguje napříč všemi schránkami a složkami. Nezáleží tedy v jaké schránce či složce máte ticket umístěný, vyhledávání by zprávu i tak mělo najít. 

Pro co nejpřesnější výsledky vyhledávání zadávejte pouze jednoslovné výrazy.

Tipy pro jednodušší vyhledávání:

Pokud znáte přesné ID ticketu, dohledejte jej pomocí zkratky id:číslo ticketu.

Pokud potřebujete vyhledat zprávu, která je označena štítkem, využijte zkratku tag:. SupportBox vám nabídne konkrétní štítky a následně dohledáte konkrétní zprávy. Dohledáte tak také podřazené štítky.

Zkratka assign: vám pak pomůže dohledat zprávy, které jsou přiřazené konkrétnímu uživateli.

Vyhledávání pomocí filtru

Vyhledávání pomocí filtru je vždy vyobrazeno ikonou trychtýřku. Tento symbol najdete vždy nad danou složkou.   

Ve filtru jsou následující možnosti vyhledávání: 

  • Číslo ticketu 
  • Nacházející se v koši 
  • Předmět 
  • Stav 
  • Štítek 
  • Text 
  • Vlastní složka 
  • Obsahující přílohu
  • Adresát 
  • Odesílatel 
  • Odpověděl 
  • Přiřazeno 
  • Datum poslední aktivity zákazníka 
  • Datum smazání 
  • Datum vytvoření 
  • Stáří ticketu

SupportBox Tip: Bližší informace k filtrům naleznete také v článku Filtry – orientace ve zprávách.

Výše uvedené možnosti můžete při filtrování kombinovat. 

Máte k vyhledávání nějaký dotaz? Nevíte si rady? Napište nám. Rádi vám pomůžeme.