Máte-li kolegy, kteří nemluví česky, vůbec to nevadí. Celý SupportBox si mohou jednoduše nastavit do jiného jazyka. Například do angličtiny.
Stejně tak si můžete nastavit, aby informace v hlavičce zprávy (Od, Komu a podobně) rovněž chodily ve vámi nastavením jazyce. Tuto možnost využijí zejména ti z vás, kteří mají nejen zahraniční operátory, ale i zákazníky.
Pojďme se nyní podívat na to, jak si jazyk můžete nastavit.
Jak změnit jazyk v celém SumpportBoxu
Pokud se přihlašujete do SupportBoxu poprvé, a máte-li prohlížeč nastavený na angličtinu, nabídne vám SupportBox celé rozhraní rovnou v angličtině.
V případě, že tomu tak není, změníte si jazyk celé aplikace ve svém nastavení.
Klikněte vpravo nahoře na ikonku vaší fotografie/avatara.
Z následující nabídky vyberte položku Nastavení.
V záložce Všeobecné uvidíte hned jako první možnost Jazyk rozhraní. Zde si můžete vybrat z nabídky dostupných jazyků ten, který potřebujete.
Dostupné jazyky:
- čeština
- angličtina
- němčina
- slovenština
- polština
- maďarština
- rumunština
- španělština
- řečtina
Změny nezapomeňte Uložit.
Jak nastavit Jazyk rozhraní
Pokud odpovídáte, nebo přeposíláte zprávu, obsahuje vaše reakce i původní zprávu. Tu uvede hlavičkou, obsahující informace, kdy k vám tato zpráva doputovala a od koho je.
Vypadá to například takto:
„Dne 1. listopadu 2017 9:25 Firma.cz <info@firma.cz> napsal(a):“
Tyto údaje se mohou zákazníkům zobrazovat ve vámi zvoleném jazyce.
Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka a vyberete název schránky, kde chcete Jazyk rozhraní nastavit.
Hned v první záložce Všeobecné uvidíte možnost Jazyk rozhraní.
Zde si můžete vybrat jazyk, ve kterém má hlavička zprávy být.
Dostupné jazyky:
- čeština
- slovenština
- angličtina
- němčina
- polština
- maďarština
- rumunština
- chorvatština
Na požádání pro vás rádi přidáme i další jazyky. Stačí nám napsat na info@supportbox.cz.