Máte-li kolegy, kteří nemluví česky, vůbec to nevadí. SupportBox mohou používat i v jiném jazyce.

Stejně tak dobře můžete mít v SupportBoxu schránky pro vaše zahraniční klienty. E-maily v nich budou chodit s hlavičkami v tom správném jazyce.

Jak nastavit rozhraní SupportBoxu v jiném jazyce

Pokud se váš nový kolega přihlašuje do SupportBoxu poprvé, a má-li svůj prohlížeč nastavený na angličtinu, nabídne mu SupportBox celé rozhraní rovnou v angličtině. Pokud tomu tak není, změní jazyk celého rozhraní v Nastavení uživatele.

Klikněte vpravo nahoře na ikonku vaší fotografie/avatara. 

Z následující nabídky vyberte položku Nastavení (Settings).

V záložce Všeobecné pak uvidíte pod seznamem vašich schránek možnost změnit Jazyk rozhraní:

Dostupné jazyky: 

  • čeština
  • slovenština
  • angličtina

Nezapomeňte uložit. Jakmile pak přejdete na vaše zprávy, bude SupportBox již ve vámi vybraném jazyku. 

SupportBox Tip: V současné době umí  SupportBox česky, slovensky a anglicky, pokud byste chtěli, rádi vám přidáme i další jazyk.

Jak nastavit hlavičky pro zprávy v jiných jazycích

Pokud odpovídáte, nebo přeposíláte zprávu, obsahuje vaše reakce i původní zprávu. Tu uvede hlavičkou, obsahující informace, kdy k vám tato zpráva doputovala a od koho je.

Vypadá to takto:

„Dne 1. listopadu 2017 9:25 Firma.cz <info@firma.cz> napsal(a):“

A následuje text původní zprávy. Tento text můžete mít i v jiných jazycích – nastavení jazyka je vázáno na e-mailovou schránku.

Začněte tím, že kliknete dole vlevo na ikonku ozubeného kolečka a vyberete název schránky, kterou chcete upravit:

Hned v první záložce – Všeobecné, pak uvidíte nabídku Jazyk rozhraní.

Zde si můžete vybrat jazyk, ve kterém má být hlavička doprovázející původní zprávu od klienta.

V současné době podporujeme tyto jazyky: 

  • čeština
  • slovenština
  • němčina
  • angličtina
  • maďarština
  • rumunština

Rádi ale přidáme i další jazyky.

Máte-li jakékoliv dotazy, rádi pomůžeme a poradíme!