Máte-li kolegy, kteří nemluví česky, vůbec to nevadí. Celý SupportBox si mohou jednoduše nastavit do jiného jazyka. Například do angličtiny.  

Stejně tak si můžete nastavit, aby informace v hlavičce zprávy (Od, Komu a podobně) rovněž chodily ve vámi nastavením jazyce. Tuto možnost využijí zejména ti z vás, kteří mají nejen zahraniční operátory, ale i zákazníky. 

Pojďme se nyní podívat na to, jak si jazyk můžete nastavit. 

Jak změnit jazyk v celém SumpportBoxu

Pokud se přihlašujete do SupportBoxu poprvé, a máte-li prohlížeč nastavený na angličtinu, nabídne vám SupportBox celé rozhraní rovnou v angličtině.

V případě, že tomu tak není, změníte si jazyk celé aplikace ve svém nastavení. 

Klikněte vpravo nahoře na ikonku vaší fotografie/avatara. 

Z následující nabídky vyberte položku Nastavení.

V záložce Všeobecné uvidíte hned jako první možnost Jazyk rozhraní. Zde si můžete vybrat z nabídky dostupných jazyků ten, který potřebujete. 

Dostupné jazyky: 

  • čeština
  • angličtina
  • němčina
  • slovenština
  • polština
  • maďarština
  • rumunština
  • španělština
  • řečtina

Změny nezapomeňte Uložit.

Jak nastavit Jazyk rozhraní 

Pokud odpovídáte, nebo přeposíláte zprávu, obsahuje vaše reakce i původní zprávu. Tu uvede hlavičkou, obsahující informace, kdy k vám tato zpráva doputovala a od koho je.

Vypadá to například takto:

„Dne 1. listopadu 2017 9:25 Firma.cz <info@firma.cz> napsal(a):“

Tyto údaje se mohou zákazníkům zobrazovat ve vámi zvoleném jazyce. 

Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka a vyberete název schránky, kde chcete Jazyk rozhraní nastavit. 

Hned v první záložce Všeobecné uvidíte možnost Jazyk rozhraní.

Zde si můžete vybrat jazyk, ve kterém má hlavička zprávy být. 

Dostupné jazyky:

  • čeština
  • slovenština
  • angličtina
  • němčina
  • polština
  • maďarština
  • rumunština
  • chorvatština

Na požádání pro vás rádi přidáme i další jazyky. Stačí nám napsat na info@supportbox.cz