Rozšiřujete své podnikání na maďarský, polský nebo jiný zahraniční trh? V SupportBoxu je snadné přidat nové e-mailové schránky, live chaty nebo telefonní linky pro další trhy. Ty vám umožní efektivně spravovat zákaznickou podporu v nových regionech a zajistit hladkou komunikaci se zahraničními zákazníky.

Aby byl proces expanze také v SupportBoxu co nejjednodušší, připravili jsme pro vás seznam nejdůležitějších věcí a kroků, které budete při vstupu na zahraniční trhy potřebovat.

Co bude potřebovat

E-mailové schránky 

  1. Existující e-mailovou schránku, na kterou jde napsat zprávu a ze které jde poslat odpověď. Ideálně s doménou dané země. Například pokud expanduje na maďarský trh, je vhodné vytvořit adresu s koncovkou vašedoména.hu. S vytvořením a registrací nové schránky vám pomůže poskytovatel vašich e-mailových služeb (e-mailový hosting). 
  2. Existující schránku přidáte do SupportBoxu
  3. Vaši původní e-mailovou schránku přesměrujete do SupportBoxu. (V naší nápovědě máme i několik návodů pro přesměrování schránek u konkrétních poskytovatelů.)
  4. Pro nově přidanou a přesměrovanou schránku nastavíte v SupportBoxu odesílání. Správně nastavené odesílání je důležité kvůli tomu, aby byly vaše zprávy vašim zákazníkům v pořádku doručeny, nebo aby vaše zprávy zákazníkům nepadaly do spamu.

    Máte tři možnosti nastavení odesílání, ze kterých si můžete vybrat: 
  • SPF + DKIM záznam – pokud si nastavíte SMTP SupportBox a rozhodnete pro odesílání zpráv využívat naše poštovní servery, musíte mít na doméně nastavený SPF a DKIM záznam.

  • Vlastní SMTP – pokud si nastavíte vlastní SMTP, znamená to, že pro odesílání zpráv budete používat vaše poštovní servery, nikoliv servery naše. V nastavení konkrétní schránky bude třeba zadat údaje, které vám sdělí váš poskytovatel e-mailových služeb. (V naší nápovědě najdete i několik návodů pro nastavení vlastního SMTP u nejběžnějších poskytovatelů).

    Upozornění: Pokud budete zprávy odesílat přes vaše poštovní servery, veškeré problémy s doručitelností je nutné řešit v první řadě s podporou poskytovatele vašich poštovních serverů.

  • Gmail / G Suite SMTP – další možností pro bezpečné a správné odesílání vaší pošty ze SupportBoxu je nastavení Gmail / G Suite SMTP a odesílání zpráv přes poštovní servery Google. Tuto možnost nastavíte na pár kliknutí a výhodou je, že si tímto nastavením můžete také zálohovat všechnu vaši odchozí poštu.
  1. Provedete důkladnou kontrolu nastavení vaší nové e-mailové schránky pomocí Mail Tester podle tohoto návodu
  2. V nové schránce aktivujete pluginy. Například si propojíte SupportBox a váš e-shop, abyste u zpráv viděli základní informace o vašich zákaznících a jejich objednávkách. Pokud už neexistuje přímé napojení, využijte univerzálního pluginu a napojte si váš libovolný systém. 

Ukázka pluginů

  1. Přidejte nové kolegy nebo upravte pravomoce stávajících, a nastavte jim přístup k nově přidané schránce.
  2. Aktivujte si v SupportBoxu AI a pomáhejte si při komunikaci se zahraničními zákazníky automatickými překlady. Operátor nemusí být rodilý mluvčí, aby se ze zákazníkem snadno domluvil jeho jazykem. 
  3. Pusťte se do finálního nastavení nově přidané e-mailové schránky.

Tipy na nastavení e-mailové schránky 

Live chat

  1. Webové stránky podle trhu, na který chcete expandovat. S vytvořením nového webu vám pomůže poskytovatel vašich e-shopových služeb. 
  2. V SupportBoxu si přidejte si nový live chat a nasaďte live chat (ev. jak nasadit live chat do Shoptetu nebo do WPJ) na váš zahraniční web.
  3. Aktivujte si v SupportBoxu AI a pomáhejte si při komunikaci se zahraničními zákazníky překlady včetně kompletních automatických překladů. Operátor nemusí být rodilý mluvčí, aby se ze zákazníkem snadno domluvil jeho jazykem. 
  4. Přidejte nové kolegy nebo upravte pravomoce stávajících, a nastavte jim přístup k nově přidanému live chatu
  5. Přizpůsobte live chat, aby odpovídal vaší firemní identitě, a nastavte další užitečné funkce pro efektivnější chatovou komunikaci.

Tipy na nastavení live chatu 

  1. Pokud budete se svými zahraničními zákazníky komunikovat také prostřednictvím sociálních sítí, přidejte si do SupportBoxu Facebook Messenger a Instagram a nastavte kolegům přístup k nově přidanému Messengeru a Instagramu. 

Telefony 

  1. Telefonní číslo, na které vám budou volat zahraniční zákazníci a ze kterého budete volat vy jim. Nové číslo vám pomohou přidat a nastavit naši partneři z Optimsys
  2. Novou telefonní linku přidejte do SupportBoxu
  3. Nastavte klapky a zajistěte, aby všichni operátoři byli přihlášeni ke svojí klapce. Všechny hovory se pak automaticky přidělí tomu operátorovi, který bude hovor řešit.
  4. Všechny odchozí hovory je třeba vytáčet přímo ze SupportBoxu za pomoci funkce Klikni a volej nebo Zahájení nové konverzace. Díky tomu se hovory nebudou duplikovat mezi linkami a hovory budete mít vždy správně umístěné v té lince, ze které budete volat.
  5. Aktivujte si v SupportBoxu AI a nechte si automaticky vytvořit souhrn hovoru
  6. Přidejte nové kolegy nebo upravte pravomoce stávajících, a nastavte jim přístup k nově přidané telefonní lince
  7. Telefonní linku si nastavte podle vašich potřeb

Tipy na nastavení telefonní linky 

Nastavení a vylepšení pro jednotlivé uživatele 

Nevíte si rady? Napište nám na info@supportbox.cz a rádi vám pomůžeme.