Rozšiřujete své podnikání na maďarský, polský nebo jiný zahraniční trh? V SupportBoxu je snadné přidat nové e-mailové schránky, live chaty nebo telefonní linky pro další trhy. Ty vám umožní efektivně spravovat zákaznickou podporu v nových regionech a zajistit hladkou komunikaci se zahraničními zákazníky.
Aby byl proces expanze také v SupportBoxu co nejjednodušší, připravili jsme pro vás seznam nejdůležitějších věcí a kroků, které budete při vstupu na zahraniční trhy potřebovat.
Co bude potřebovat
E-mailové schránky
- Existující e-mailovou schránku, na kterou jde napsat zprávu a ze které jde poslat odpověď. Ideálně s doménou dané země. Například pokud expanduje na maďarský trh, je vhodné vytvořit adresu s koncovkou vašedoména.hu. S vytvořením a registrací nové schránky vám pomůže poskytovatel vašich e-mailových služeb (e-mailový hosting).
- Existující schránku přidáte do SupportBoxu.
- Vaši původní e-mailovou schránku přesměrujete do SupportBoxu. (V naší nápovědě máme i několik návodů pro přesměrování schránek u konkrétních poskytovatelů.)
- Pro nově přidanou a přesměrovanou schránku nastavíte v SupportBoxu odesílání. Správně nastavené odesílání je důležité kvůli tomu, aby byly vaše zprávy vašim zákazníkům v pořádku doručeny, nebo aby vaše zprávy zákazníkům nepadaly do spamu.
Máte tři možnosti nastavení odesílání, ze kterých si můžete vybrat:
- SPF + DKIM záznam – pokud si nastavíte SMTP SupportBox a rozhodnete pro odesílání zpráv využívat naše poštovní servery, musíte mít na doméně nastavený SPF a DKIM záznam.
- Vlastní SMTP – pokud si nastavíte vlastní SMTP, znamená to, že pro odesílání zpráv budete používat vaše poštovní servery, nikoliv servery naše. V nastavení konkrétní schránky bude třeba zadat údaje, které vám sdělí váš poskytovatel e-mailových služeb. (V naší nápovědě najdete i několik návodů pro nastavení vlastního SMTP u nejběžnějších poskytovatelů).
Upozornění: Pokud budete zprávy odesílat přes vaše poštovní servery, veškeré problémy s doručitelností je nutné řešit v první řadě s podporou poskytovatele vašich poštovních serverů. - Gmail / G Suite SMTP – další možností pro bezpečné a správné odesílání vaší pošty ze SupportBoxu je nastavení Gmail / G Suite SMTP a odesílání zpráv přes poštovní servery Google. Tuto možnost nastavíte na pár kliknutí a výhodou je, že si tímto nastavením můžete také zálohovat všechnu vaši odchozí poštu.
- Provedete důkladnou kontrolu nastavení vaší nové e-mailové schránky pomocí Mail Tester podle tohoto návodu.
- V nové schránce aktivujete pluginy. Například si propojíte SupportBox a váš e-shop, abyste u zpráv viděli základní informace o vašich zákaznících a jejich objednávkách. Pokud už neexistuje přímé napojení, využijte univerzálního pluginu a napojte si váš libovolný systém.
Ukázka pluginů
- univerzální plugin – dokáže zobrazit cokoliv, co o daném zákazníkovi už víte v nějakém jiném systému, na který nemáme vytvořené přímé napojení.
- Shoptet
- Smartemailing
- Mailchimp
- Raynet
- Anabix
- iDoklad
- Fakturoid
- FAPI
- Freelo
- 1CLICK
- a další pluginy
- Přidejte nové kolegy nebo upravte pravomoce stávajících, a nastavte jim přístup k nově přidané schránce.
- Aktivujte si v SupportBoxu AI a pomáhejte si při komunikaci se zahraničními zákazníky automatickými překlady. Operátor nemusí být rodilý mluvčí, aby se ze zákazníkem snadno domluvil jeho jazykem.
- Pusťte se do finálního nastavení nově přidané e-mailové schránky.
Tipy na nastavení e-mailové schránky
- Jméno odesílatele
- Jméno odesílatele pro automatické odpovědi
- Jazyk rozhraní
- Počet ticketů na stránku
- Interní název schránky
- Odeslané zprávy posílat skrytou kopií
- Barva
- Podpis
- Hodnocení kvality odpovědi
- Automatické odpovědi
- Když přijde odpověď na zprávu, která je zařazena ve složce, tak
- Když je zpráva, která je zařazena ve složce, označena jako vyřešená, tak
- Automatické přidělování e-mailů mezi uživatele
- UTM parametry
- Předmět zprávy
- Pracovní doba
- Webhook
- Výchozí - předvybrané stavy
- Trackovací systém
- Aliasy schránky
- Vlastní složky
- Virtuální složky
- Nastavení uložených filtrů
- Automatická pravidla
- Ruční pravidla
- SLA
- Připravené odpovědi
- Sdílet odkaz na vybrané tickety mimo SupportBox
- Spam filtr
- A další tipy najdete tady
Live chat
- Webové stránky podle trhu, na který chcete expandovat. S vytvořením nového webu vám pomůže poskytovatel vašich e-shopových služeb.
- V SupportBoxu si přidejte si nový live chat a nasaďte live chat (ev. jak nasadit live chat do Shoptetu nebo do WPJ) na váš zahraniční web.
- Aktivujte si v SupportBoxu AI a pomáhejte si při komunikaci se zahraničními zákazníky překlady včetně kompletních automatických překladů. Operátor nemusí být rodilý mluvčí, aby se ze zákazníkem snadno domluvil jeho jazykem.
- Přidejte nové kolegy nebo upravte pravomoce stávajících, a nastavte jim přístup k nově přidanému live chatu.
- Přizpůsobte live chat, aby odpovídal vaší firemní identitě, a nastavte další užitečné funkce pro efektivnější chatovou komunikaci.
Tipy na nastavení live chatu
- Chování live chatu
- Barvy
- Online textace
- Offline textace
- Pracovní dobu
- Připravené odpovědi
- Automatické zprávy
- Vzhled inicializace
- Univerzálního avatara
- Tlačítkového chatbota
- A další tipy najdete tady
- Pokud budete se svými zahraničními zákazníky komunikovat také prostřednictvím sociálních sítí, přidejte si do SupportBoxu Facebook Messenger a Instagram a nastavte kolegům přístup k nově přidanému Messengeru a Instagramu.
Telefony
- Telefonní číslo, na které vám budou volat zahraniční zákazníci a ze kterého budete volat vy jim. Nové číslo vám pomohou přidat a nastavit naši partneři z Optimsys.
- Novou telefonní linku přidejte do SupportBoxu.
- Nastavte klapky a zajistěte, aby všichni operátoři byli přihlášeni ke svojí klapce. Všechny hovory se pak automaticky přidělí tomu operátorovi, který bude hovor řešit.
- Všechny odchozí hovory je třeba vytáčet přímo ze SupportBoxu za pomoci funkce Klikni a volej nebo Zahájení nové konverzace. Díky tomu se hovory nebudou duplikovat mezi linkami a hovory budete mít vždy správně umístěné v té lince, ze které budete volat.
- Aktivujte si v SupportBoxu AI a nechte si automaticky vytvořit souhrn hovoru.
- Přidejte nové kolegy nebo upravte pravomoce stávajících, a nastavte jim přístup k nově přidané telefonní lince.
- Telefonní linku si nastavte podle vašich potřeb.
Tipy na nastavení telefonní linky
- Automatické vyřešení Zmeškaných hovorů
- SLA
- Pracovní dobu
- Připravené odpovědi
- A další tipy najdete tady
Nastavení a vylepšení pro jednotlivé uživatele
- Notifikace e-maily
- Notifikace live chaty
- Notifikace telefony
- Menu
- Řazení zpráv
- Vyřizujeme e-mailové zprávy
- Připomenutí
- MiniCRM
- A mnoho dalšího
Nevíte si rady? Napište nám na info@supportbox.cz a rádi vám pomůžeme.