Anabix je české CRM – neboli systém pro přehled vašich zákazníků. V systému Anabix máte svoje klienty, kolegy a historii veškeré komunikace na jedné stránce. Takže když vám někdo zavolá, nemusíte nic dlouho hledat – víte přesně, kdo s klientem kdy mluvil a o čem.
Velmi snadno si Anabix napojíte do SupportBoxu.
Jak na napojení
V SupportBoxu klikněte na název schránky, u které chcete mít plugin nastavený.
V pravém horním rohu najděte tlačítko Nastavení.
Po kliknutí na toto tlačítko uvidíte obrazovku s mnoha možnostmi – vyberte záložku Pluginy.
V rámci možností, které zde uvidíte, najdete i možnost Anabix.
Klikněte na tlačítko Instalovat, které najdete napravo od tohoto pluginu.
Plugin se vám teď přesunul do horní části obrazovky – vedle něj svítí nápis Neaktivní. Proto, aby vám začal fungovat, je potřeba, abyste jej správně nastavili – klikněte proto na tlačítko Nastavení.
Nyní je potřeba zadat dva údaje – uživatelské jméno a API token.
Oba údaje naleznete zde:
https://app.anabix.cz/anabix/settings/index
(eventuelně na: https://<adresa vaší instance webu>/anabix/settings/index)
Zadání uložte.
Na co se můžete těšit
Jakmile máte nastaveno, vpravo dole u každé nově příchozí zprávy uvidíte nápis Anabix – pokud klient ve vašem Anabixu ještě není, uvidíte zde pod ním nápis Uživatel není v Anabixu.
Pokud již ve vašem Anabixu je, uvidíte u něj to nejzajímavější z Anabixu – jeho telefon, adresu, poslední aktivity, které Anabix zaznamenal, úkoly a plány, které u něj máte.
Chcete cokoliv upravit? Klikněte na název Anabix a dostanete se přesně na jeho kartu. Veškeré informace tak budete mít přehledně na jednom místě.
Máte nějaké dotazy?
Rádi vám pomůžeme a vše vysvětlíme!