Emorfiq je přední česká společnost zaměřená na vývoj komplexních e-commerce platforem.
Plugin umožňuje přímo v prostředí SupportBoxu zobrazovat všechny důležité informace o zákazníkovi z e-shopu a díky vaší zákaznické podpoře ušetří čas a usnadní práci.
Jaké informace vám plugin zobrazí
- jméno zákazníka
- adresa
- kontaktní údaje
- poslední objednávky
Z pluginu je možné otevřít administraci e-shopu a zobrazit si další informace:
- zákaznický účet registrovaného zákazníka,
- informace o konkrétní objednávce
- přehled všech objednávek zákazníka
Aktivace pluginu
Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte název schránky, u které chcete plugin aktivovat.
V horním menu klikněte na záložku Pluginy.
Ve spodní části s nenainstalovanými pluginy vyhledejte Univerzální plugin a klikněte na Instalovat.
Plugin se vám nyní přesunu do horní část obrazovky mezi nainstalované pluginy. Klikněte u něj na tlačítko Nastavení.
V nastavení pluginu bude potřeba plugin nastavit a aktivovat.
- Pojmenování – do tohoto pole napište název vašeho pluginu, pojmenování slouží pouze pro vaše interní účely, abyste propojení snadno indetifikovali.
- Adresa zdroje dat – doplňte URL vašeho eshopu + /supportbox/endpoint/
Výsledek tedy může vypapadat například takto: www.muj-eshop.cz/supportbox/endpoint/ - Klíč pro ověření – klíč budete mít již vyplněný, zkopírujte si ho a pošlete ho vašemu projekt manažerovi z Emorfiq s prosbou o aktivaci pluginu.
- Způsob autorizace – nastavte HTTP hlavičky a změny uložte.
Emorfiq eSales v praxi
Jakmile dojde k aktivaci plugini i ze strany vašeho manažera z Emorfiq, obratem se vám začnou u příchozí komunikace zobrazovat na pravé straně základní informace o zákaznících z vašeho systému. Nezapomeňte si napojit také live chat, abyste měli veškerou komunikaci se zákazníky na jednom místě a usnadnili si zákaznickou péči.
Narazili jste na na nejasnosti? Napište nám a rádi vám pomůžeme.