Woocommerce patří mezi velmi známé poskytovatele e-shopů. Ve spolupráci s Vláďou Musílkem (https://musilda.cz/) jsme připravili plugin pro snadné napojení SupportBoxu právě na e-shopy, které běží na Woocommerce platformě.
Díky pluginu uvidíte u příchozích zpráv ty nejdůležitější informace o daném klientovi. Na první podhled uvidíte základní informace a dotaz klienta tak můžete rychleji a osobněji odbavit.
Plugin vám zobrazí tyto údaje:
- Jméno zákazníka, název firmy
- Telefon na zákazníka
- Adresu
- Celkem utraceno – částka, kterou u vás zákazník již utratil
- Číslo objednávky
- Poslední objednávky, které klient u vás provedl:
- Výši objednávky
- Celkovou částku
- Datum, kdy byla objednávka uskutečněna
- Datum, kdy bylo zboží odesláno
Kliknutím na číslo objednávky se můžete dostat přímo do administrace dané objednávky. Stejným způsobem se můžete takto jednoduše prokliknout k informacím o klientovi.
Instalace pluginu do WordPressu
Do vašeho WordPressu si nejprve nainstalujte náš WooCommerce plugin.
Stáhnout si jej můžete zde: http://supportbox.cz/download/supportbox-for-woocommerce.zip
V nastavení pluginu naleznete Private key, který budete potřebovat k propojení pluginu a SupportBoxu. Stránku s kódem si ponechte otevřenou, nebo si kód zkopírujte.
Jak plugin aktivovat ve vašem SupportBoxu
Pro aktivaci pluginu je potřeba mít správcovská práva. V dolním levém rohu vašeho SupportBoxu kliknete na ikonu Ozubeného kolečka a vyberte schránku, u které chcete plugin aktivovat.
V horním menu klikněte na záložku Pluginy.
V horní části můžete vidět vaše aktivované pluginy.
Ve spodní části máte zobrazenou nabídku všech nenainstalovaných doplňků a pluginů. V této spodní části vyhledejte WooCommerce a klikněte na tlačítko Instalovat.
Následně se vám plugin přesune nahoru mezi aktivované pluginy. Je ale potřeba jej nastavit, aby měl SupportBox k dispozici data z vašeho e-shopu. Klikněte na tlačítko Nastavení.
Potřebná políčka vyplňte správnými údaji a uložte.
A máte hotovo!
WooCommerce plugin také v live chatu a telefonech
Jestliže máte ve vašem SupportBoxu aktivovaný WooCommerce plugin, určitě oceníte, pokud se vám budou informace o klientech zobrazovat i u příchozích live chatů nebo telefonů.
Pokud máte klienta ve WooCommerce vedeného, zobrazí se vám o něm konkrétní podrobnosti na pravé straně aplikace přesně tak, jak jste zvyklí z e-mailové komunikace.
Více informací o v klientovi vám zpříjemní celou komunikaci.
Pokud máte doplňující otázky, nebo máte v propojením potíže, napište nám. Rádi Vám pomůžeme.