Freelo je český nástroj pro organizaci úkolů a řízení projektů. Pokud potřebujete mít stále jasno, v jakém stavu jsou vaše úkoly, zda se neblíží nějaký deadline, nebo zda se blížíte k vyčerpání stanoveného rozpočtu, skvěle vám s tím pomůže právě Freelo.
Můžete si také snadno spojit Freelo se SupportBoxem a když to uděláte, můžete si z příchozího e-mailu vytvořit jedním kliknutím nový úkol ve Freelu.
Pokud již u daného kontaktu nějaký úkol existuje, uvidíte to hned vedle příchozí zprávy. Jedním klikem se přes tuto informaci dostanete přímo do Freela, do administrace daného úkolu. Přímo z pluginu u zprávy od klienta můžete přiřadit kolegy a přidat pro ně poznámku, nebo úkolu nastavit termín.
Naopak z Freela se snadno prokliknete u daného úkolu zpátky do SupportBoxu, abyste mohli danému klientovi rychle odpovědět.
Jak Freelo napojit
Ve vašem SupportBoxu klikněte na nastavení schránky – můžete tak učinit pomocí ikonky zcela vlevo dole – ozubené kolečko, vyberte název schránky o kterou jde.
V horní nabídce najděte záložku Pluginy.
Nyní před sebou vidíte nabídku aktivních a neaktivních pluginů. Najděte, ve spodní části mezi dostupnými pluginy, plugin s názvem Freelo. Klikněte na zelené tlačítko Instalovat.
Nyní uvidíte váš plugin v horní části obrazovky, mezi nainstalovanými pluginy. Klikněte na žluté tlačítko Nastavení.
V dalších krocích budeme potřebovat e-mail, který používáte k přihlášení do Freela – napište jej do prvního políčka Přihlašovací e-mail do Freelo.
Do druhého políčka pak vložte API klíč z Freela.
Důležité:
Nezapomeňte, že pro správné propojení SupportBoxu a Freela je potřeba použít údaje (e-mailovou adresu a API klíč) z vašeho Freelo admin účtu. Pokud jste jen přizvaný uživatel, spojení se nepodaří správně.
Kde ve Freelu najít API klíč
Přihlaste se do Freela a klikněte na ikonku panáčka v pravém horním rohu a vyberte položku Nastavení.
Sjeďte zhruba do poloviny obrazovky a najděte položku API klíč – zkopírujte jej a vložte do SupportBoxu.
Nyní je třeba si vybrat, které projekty se mají v této schránce u pluginu zobrazovat.
Můžete jich vybrat více najednou. Uložte a máte hotovo!
Co teď můžete očekávat
U každé příchozí zprávy v SupportBoxu najdete napravo seznam vašich aktivních pluginů – mezi nimi bude i Freelo plugin. Vypadá takto:
Chcete-li z příchozí zprávy vytvořit úkol ve Freelu, klikněte do výběrového okénka pod logem Freela.
Rozklikněte nabídku Přidat do a vyberte projekt, do kterého má být zpráva jakožto nový úkol přidána. Pokud máte hodně projektů, můžete v tomto poli využít našeptávač. Stačí do pole začít psát počáteční písmeno a projekty s tímto písmenkem se vám automaticky sami našeptají.
Můžete nadefinovat název úkolu (jinak se vytvoří z předmětu zprávy) a napsat poznámku kolegovi. Úkolu můžete nastavit i termín, do kdy má být splněn a vyřešen.
Uložte tlačítkem Přidat úkol. Za malou chvilku uvidíte nově přidaný úkol s předmětem vašeho e-mailu v pluginu vedle zprávy.
Můžete na něj kliknout – otevře se vám tak přímo jeho detail úkolu ve Freelu.
Ve Freelu najdete u daného úkolu odkaz, který vás zavede zpět ke zprávě v SupportBoxu.
Notifikace k úkolu budou chodit vždy jen tomu, kdo je danému úkolu přiřazen, koho označíte nebo tomu, kdo má nastaveno u úkolu sledování. Tedy notifikace pak u úkolu standardně dle logiky Freela.
Uživatel, který pracuje v SupportBoxu i ve Freelu, nemusí mít do obou aplikací stejný přihlašovací e-mail a stejně budou informace provázány a vše se bude zobrazovat správně.
U každého úkolu vytvořeného skrze SupportBox ve Freelu uvidíte, kdo přesně úkol vytvořil, protože zde budete mít doplněné jeho jméno a e-mailovou adresu, které má využívá v SupportBoxu.
Úkol půjde do Freela vytvořit i uživateli, který má přístup jen do SupportBoxu a i v tomto případě u úkolu uvidíte jeho jméno a e-mailovou adresu.
Poznámka: Pokud je někdo z kolegů vedený u konkrétního To-Do listu jako defaultní (výchozí) řešitel, vytvořený úkol ze SupportBoxu se automaticky přiřadí jemu a to i za předpokladu, že u úkolu vyberete libovolného řešitetele. V případě, že vám toto chování nevyhovuje a chcete, aby se úkoly přidělovali osobě, kterou jste vybrali v SupportBoxu při vytváření úkolu, je třeba tohoto primárního řešitele odebrat.
Máte-li jakékoliv dotazy, dejte nám vědět, rádi pomůžeme!