Freelo je český nástroj pro organizaci úkolů a řízení projektů. Pokud potřebujete mít stále jasno, v jakém stavu jsou vaše úkoly, zda se neblíží nějaký deadline, nebo zda se blížíte k vyčerpání stanoveného rozpočtu, skvěle vám s tím pomůže právě Freelo.

Můžete si také snadno spojit Freelo se SupportBoxem a když to uděláte, můžete si z příchozího e-mailu vytvořit jedním kliknutím nový úkol ve Freelu.

Pokud již u daného kontaktu nějaký úkol existuje, uvidíte to hned vedle příchozí zprávy. Jedním klikem se přes tuto informaci dostanete přímo do Freela, do administrace daného úkolu. Přímo z pluginu u zprávy od klienta můžete přiřadit kolegy a přidat pro ně poznámku.

Naopak z Freela se snadno prokliknete u daného úkolu zpátky do SupportBoxu, abyste mohli danému klientovi rychle odpovědět.

Jak Freelo napojit

Ve vašem SupportBoxu klikněte na nastavení schránky – můžete tak učinit pomocí ikonky zcela vlevo dole – ozubené kolečko, vyberte název schránky o kterou jde.

V horní nabídce najděte záložku Pluginy.

Nyní před sebou vidíte nabídku aktivních a neaktivních pluginů. Najděte ve spodní části mezi dostupnými pluginy plugin s názvem Freelo. Klikněte na zelené tlačítko Instalovat.

SupportBox Tip: Používáte více pluginů? Jejich pořadí u zprávy můžete snadno změnit. V seznamu pluginů v nastavení schránky klikněte na ikonku tří čárek u daného pluginu, podržte myš a přetáhněte jej výše nebo níže v seznamu, dle vaší libosti.  

Nyní uvidíte váš plugin v horní části obrazovky, mezi nainstalovanými pluginy. Klikněte na žluté tlačítko Nastavení.

V dalších krocích budeme potřebovat e-mail, který používáte k přihlášení do Freela – napište jej do prvního políčka.

Do druhého políčka pak vložte API klíč z Freela.

Kde najdu ve Freelu API klíč?

Přihlašte se do Freela a klikněte na ikonku panáčka v pravém horním rohu a vyberte položku Nastavení.

Sjeďte zhruba do poloviny obrazovky a najděte položku API klíč – zkopírujte jej a vložte do SupportBoxu.

Nyní si můžete vybrat, které projekty se mají v této schránce u pluginu zobrazovat:

Můžete jich vybrat více najednou. Uložte a máte hotovo!

Co teď můžete očekávat

U každé příchozí zprávy v SupportBoxu najdete napravo seznam vašich aktivních pluginů – mezi nimi bude i Freelo plugin. Vypadá takto:

Chcete-li z příchozí zprávy vytvořit úkol ve Freelu, klikněte do výběrového okénka pod logem Freela. 

Rozklikněte nabídku Přidat do a vyberte projekt, do kterého má být zpráva jakožto nový úkol přidána.

Můžete nadefinovat název úkolu (jinak se vytvoří z předmětu zprávy) a napsat poznámku kolegovi.

Uložte tlačítkem Přidat úkol. Za malou chvilku uvidíte nově přidaný úkol s předmětem vašeho e-mailu v pluginu vedle zprávy.

Můžete na něj kliknout  – otevře se vám tak přímo jeho detail ve Freelu. 

Ve Freelu najdete u daného úkolu odkaz, který vás zavede zpět ke zprávě v SupportBoxu.

Máte-li jakékoliv dotazy, dejte nám vědět, rádi pomůžeme!