Mailchimp je chytrý nástroj pro e-mailovou komunikaci – umí hromadné rozesílání e-mailových zpráv, automatické zprávy, formuláře pro sběr kontaktů na vaše webovky, segmentování kontaktů a spoustu dalších užitečných věcí.

Velmi snadno si Mailchimp napojíte do SupportBoxu.

Jak na napojení

V SupportBoxu klikněte na název schránky, u které chcete mít plugin nastavený.

V pravém horním rohu najděte tlačítko Nastavení:

Po kliknutí na toto tlačítko uvidíte obrazovku s mnoha možnostmi – vyberte záložku Pluginy.

V rámci možností, které ze uvidíte, najdete i možnost Mailchimp.

Klikněte na tlačítko Instalovat, které najdete napravo od tohoto pluginu.

Plugin se vám teď přesunul do horní části obrazovky – vedle něj svítí nápis Neaktivní. Proto, aby vám začal fungovat, je potřeba, abyste jej správně nastavili – klikněte proto na tlačítko Nastavení.

Nyní je potřeba zadat jediný údaj – API klíč.

Tuto informaci najdete ve vašem Mailchimpu. Přihlašte se a a vpravo nahoře klikněte na název vašeho účtu – objeví se vám nabídka, ze které vyberte Profile.

Po načtení stránky pak vyberte Extras – viz obrázek. V rámci této nabídky pak klikněte na Api keys. Zde najdete váš unikátní klíč. Zkopírujte jej do SupportBoxu.

Zadání uložte.

Na co se můžete těšit?

Jakmile máte nastaveno, v pravo dole u každé nově příchozí zprávy uvidíte nápis Mailchimp.

Pokud již klient v seznamu ve vašem Mailchimpu je, uvidíte u něj, v kterých seznamech je přihlášen. Můžete jej snadno kliknutím na křížek nalevo ze seznamu odstranit.

Díky Mailchimp pluginu máte rychlý přehled, zda o vás zákazník již ví, zda od vás odebírá informace, případně jakého druhu tyto informace jsou.

Máte nějaké dotazy?

Rádi vám pomůžeme a vše vysvětlíme!