Shoptet je jeden z největších poskytovatelů e-shopů na našem trhu. Díky skvělé a spolupráci jsme pro vás přichystali velmi užitečný plugin.
Pokud si jej ve svém rozhraní e-shopu i v SupportBoxu aktivujete, uvidíte u přicházejících zpráv
ty nejdůležitější informace.
Jaké informace vám plugin zobrazí
- Telefon klienta
- Klientovu adresu
- Kolik u vás tento zákazník již celkem utratil
- Poslední objednávky, které klient u vás provedl:
- Výši objednávky
- Celkovou částku
- Datum, kdy byla objednávka uskutečněna
- Datum, kdy bylo zboží odesláno
Přes číslo objednávky se přímo proklikněte do administrace této objednávky v Shoptetu.
Stejně tak se můžete kliknutím na Zobrazit další objednávky rychle dostat do karty zákazníka přímo v ve vašem Shoptetu.
Aktivace pluginu v SupportBoxu
Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte název schránky, u které chcete plugin aktivovat.
Následně vyberte v horním menu záložku Pluginy.
Nyní vyhledejte ve spodní části s nenainstalovanými pluginy plugin Shoptet a klikněte na tlačítko Instalovat.
Nyní bude potřeba plugin nastavit – tím jej aktivujete. Váš plugin nyní najdete v horní části obrazovky mezi nainstalovanými pluginy. Klikněte u něj na tlačítko Nastavení.
Nyní bude potřeba vyplnit dvě pole, díky kterým se SupportBox spojí s vaším e-shopem na Shoptetu.
- Klientské číslo – vaše Klientské číslo najdete v administraci Shoptetu vpravo nahoře v sekci Tarif, platba a faktury (podrobnější postup najdete níže v tomto návodu)
- Název účtu – doplňte váš interní název, který bude sloužit jen pro vaší orientaci
Vyplňte tato dvě políčka a nastavení Uložte.
Kde najít Klientské číslo Shoptetu
Přihlaste se do vaší administrace v Shoptetu.
V pravém horním rohu klikněte na ikonu panáčka a z nabídky vyberte možnost Tarif, platba a faktury.
A hned v první záložce Platba za provoz uvidíte vaše Klientské číslo. Toto číslo si zkopírujte a vložte do nastavení pluginu v SupportBoxu.
Aktivace doplňku v Shoptetu
Pro úspěšné propojení pluginu je nutné ještě aktivovat SupportBox doplněk v tržišti s doplňky na Shoptetu. Pro objednání doplňku musíte být samozřejmě přihlášeni pod přihlašovacími údaji, kterými se přihlašujete do administrace našeho Shoptet e-shopu.
Jakmile doplněk objednáte, nemusíte už dále v Shoptetu nic dalšího nastavovat. Takto máte hotovo a plugin je úspěšně aktivovaný.
Shoptet plugin v praxi
Pokud Vám nyní napíše zákazník, kterého máte ve vašem systému evidovaného, zobrazí se vám napravo od jeho zprávy veškeré důležité informace o něm a jeho objednávkách.
Shoptet plugin v live chatu a telefonech
V případě, že máte v SupportBoxu, jako další komunikační kanál s klienty, aktivovaný live chat a telefony, zajisté oceníte, pokud se vám budou informace o zákaznících zobrazovat i zde.
Jakmile máte plugin aktivní v některé z vašich e-mailových schránek a klienta, který vám píše na live chatu nebo volá, máte zaevidovaného v Shoptetu, zobrazí se vám o něm a jeho objednávkách podrobnosti na pravé straně aplikace tak, jak jste zvyklí z e-mailové komunikace.
A zároveň u telefonů můžete takto zákazníka snadno identifikovat ještě dříve, než hovor zahájíte.
Věříme, že vám Shoptet plugin zpříjemní práci a ulehčí vyřizování příchozích požadavků.
Máte-li jakékoliv dotazy, obraťte se na nás, rádi vám pomůžeme!