Shoptet.cz je jeden z největších poskytovatelů e-shopů na našem trhu. Díky skvělé a spolupráci jsme pro vás přichystali velmi užitečný plugin.
Pokud si jej ve svém rozhraní e-shopu i v SupportBoxu aktivujete, uvidíte u přicházejících zpráv ty nejdůležitější informace.
Aniž byste se museli proklikávat do administrace e-shopu, uvidíte:
- Telefon klienta
- Klientovu adresu
- Kolik u vás tento zákazník již celkem utratil
- Poslední objednávky, které klient u vás provedl:
- Výši objednávky
- Celkovou částku
- Datum, kdy byla objednávka uskutečněna
- Datum, kdy bylo zboží odesláno
Přes číslo objednávky se přímo proklikněte do administrace této objednávky v Shoptetu.
Stejně tak se můžete kliknutím na Zobrazit další objednávky rychle dostat do karty zákazníka.
Aktivace pluginu v SupportBoxu
Vlevo dole v rozhraní vaší licence klikněte na ikonku ozubeného kolečka a vyberte následně název schránky, u které chcete plugin aktivovat.
Následně vyberte v horním menu záložku Pluginy.
Nyní vyhledejte ve spodní části s nenainstalovanými pluginy plugin Shoptet – klikněte na tlačítko Instalovat.
Nyní bude potřeba plugin nastavit – tím jej aktivujete. Váš plugin nyní najdete v horní části obrazovky mezi nainstalovanými pluginy. Klikněte u něj na tlačítko Nastavení.
Nyní bude potřeba vyplnit dvě políčka, díky kterým se SupportBox bude moci spojovat s vaším e-shopem na Shoptetu:
Vyplňte tato dvě políčka a uložte. Otevřete si nový panel v prohlížeči a přihlašte se do vaší administrace v Shoptetu.
Aktivace doplňku v Shoptetu
Doplněk si snadno objednáte a aktivujete v tržišti s doplňky na Shoptetu.
Dále nemusíte v Shoptetu nic nastavovat.
Shoptet plugin v praxi
Pokud Vám nyní napíše zákazník, který je u vás v e-shopu již registrován, ukáže se vám napravo od jeho zprávy hned veškeré info k němu:
Shoptet plugin také v telefonech
V případě, že máte v SupportBoxu, jako další komunikační kanál s klienty, aktivované telefony, zajisté oceníte, pokud se vám budou informace o zákaznících zobrazovat i u telefonů.
Pokud máte klienta v Shoptetu již zaevidovaného, zobrazí se vám o něm podrobnosti na pravé straně aplikace přesně tak, jak jste zvyklí z e-mailové komunikace a zároveň můžete klienta identifikovat ještě dříve, než zahájíte samotný hovor.
SupportBox Tip: SupportBox je nástroj nejen pro e-mailovou komunikaci, vyřizovat z něj můžete požadavky přicházející také po chatu nebo telefonu.
Více informací o volajícím klientovi zpříjemní celou komunikaci.
Věříme, že Vám tento plugin ulehčí práci a ušetří mnoho času. Máte-li jakékoliv dotazy, zavolejte nám nebo napište, rádi Vám pomůžeme!