Píše vám váš stálý zákazník – potřebuje zjistit, zda vám od něj dorazila platba.
To je asi běžná situace, která pokračuje obvykle otevřením fakturačního programu, vyhledáním zákazníka a pátráním, jaké u vás má objednávky, a jestli tedy opravdu došlo k zaplacení. Vrátíte se zpátky do mailového klienta a napíšete odpověď. A nebo vás někdo mezitím vyruší a vy znovu tápete, komu jste vlastně chtěli odpovědět.
Jestliže využíváte aplikaci Fakturoid, jde to ale i jinak – vše potřebné totiž můžete zjistit jedním pohybem oka – díky našemu pluginu.
Takto to může vypadat:
Nahoře vidíte políčko pro odpověď, dole je dotaz od zákazníka a napravo je vidět, které faktury již zaplatil (zelené kolečko) a které na platbu čekají (šedé kolečko).
Jaké údaje budete potřebovat z Fakturoid
Pro nastavení bude potřeba, abyste byli přihlášeni do vašeho Fakturoid účtu.
Nahoře vpravo klikněte na vaše jméno a z nabídky vyberte možnost Nastavení.
Nyní je potřeba, abyste se dostali do vašeho uživatelského účtu.
Budete potřebovat tyto údaje:
- Název účtu (zadávejte údaj ze sloupce Účet)
- Přihlašovací e-mail (vložte vždy e-mailovou adresu zakladatele vašeho Fakturoid účtu)
- API klíč
Aktivace pluginu v SupportBoxu
V SupportBoxu si klikněte vlevo dole na ikonku ozubeného kolečka – Nastavení a vyberte schránku, kde chcete plugin nastavit.
V horní nabídce vyberte záložku Pluginy.
Ve spodní části obrazovky najdete seznam všech dostupných pluginů, vyberte Fakturoid a klikněte na tlačítko Instalovat.
Nyní vám plugin vyskočil do horní části obrazovky – máte jej mezi nainstalovanými pluginy. Klikněte na Nastavení.
Do těchto tří polí pak vypište údaje, které máte připravené ve vašem Fakturoidu.
Nezapomeňte uložit.
A nyní se můžete radovat z mnohem snazší práce – u každého příchozího e-mailu od zákazníka, který už si u vás něco objednal, vám náš plugin hned vedle e-mailu ukáže jeho faktury, jejich výši a stav.
Pokud by se vám cokoliv nezdálo, nebo nešlo, dejte vědět, pomůžeme vám!