Pro případy, kdy potřebujete sloučit více ticketů do jednoho a mít vše důležité pěkně pohromadě je tu plugin Slučování ticketů.
Aktivace pluginu je velmi jednoduchá a zvládnete to v několika málo krocích.
Jak plugin aktivovat?
Pro aktivaci pluginu klikněte na ozubené kolečko v levém spodním rohu aplikace a vyberte vaši schránku – tak se dostanete do nastavení schránky.
Nyní v horní liště vyberte záložku Pluginy.
V nabídce Dostupných pluginů najděte Slučování ticketů a klikněte na Instalovat.
Nyní se vám plugin přesunul do horní části mezi Nainstalované pluginy. Klikněte na Nastavení.
Plugin nastavte dle vašich potřeb.
Nastavit můžete:
- Počet zobrazených zpráv – Počet zpráv, které se zobrazí ve vyhledávání na zadané klíčové slovo.
- Zobrazení zpráv – Možnost sloučit tickety ze všech schránek, nebo pouze tickety z této schránky, kterou právě nastavujete.
Změny uložte a máte hotovo – plugin je aktivní.
Jak vypadá plugin v praxi?
V praxi se vám plugin bude zobrazovat vždy u otevřené zprávy vpravo, mezi dalšími aktivními pluginy.
Sloučení ticketů
Nyní do vyhledávacího políčka můžete zadat hledanou frázi, e-mail nebo třeba i ID ticketu a dohledáte tak potřebný e-mail, který chcete sloučit do jednoho vlákna s ticketem, který máte otevřený.
Vyhledávání potvrďte klávesou Enter. Následně se vám zobrazí nabídka ticketů.
Vyberte ticket, který chcete sloučit a klikněte na ikonku pluska.
Tím sloučíte právě otevřenou zprávu se zprávou, na kterou jste klikli. Tuto operaci nelze vrátit zpět.
Je vám něco nejasného? Napište nám na info@supportbox.cz a rádi vám vše upřesníme!