Pro případy, kdy potřebujete sloučit více ticketů do jednoho a mít vše důležité pěkně pohromadě je tu plugin Slučování ticketů.

Aktivace pluginu je velmi jednoduchá a zvládnete to v několika málo krocích.

Jak plugin aktivovat?

Pro aktivaci pluginu klikněte na ozubené kolečko v levém spodním rohu aplikace a vyberte vaši schránku – tak se dostanete do nastavení schránky.

Nyní v horní liště vyberte záložku Pluginy.

V nabídce Dostupných pluginů najděte Slučování ticketů a klikněte na Instalovat

Nyní se vám plugin přesunul do horní části mezi Nainstalované pluginy. Klikněte na Nastavení.

Plugin nastavte dle vašich potřeb.

Nastavit můžete:

  • Počet zobrazených zpráv – Počet zpráv, které se zobrazí ve vyhledávání na zadané klíčové slovo.
  • Zobrazení zpráv – Možnost sloučit tickety ze všech schránek, nebo pouze tickety z této schránky, kterou právě nastavujete.

Změny uložte a máte hotovo – plugin je aktivní.  

Jak vypadá plugin v praxi?

V praxi se vám plugin bude zobrazovat vždy u otevřené zprávy vpravo, mezi dalšími aktivními pluginy.

Sloučení ticketů

Nyní do vyhledávacího políčka můžete zadat hledanou frázi, e-mail nebo třeba i ID ticketu a dohledáte tak potřebný e-mail, který chcete sloučit do jednoho vlákna s ticketem, který máte otevřený.

Vyhledávání potvrďte klávesou Enter. Následně se vám zobrazí nabídka ticketů.

Vyberte ticket, který chcete sloučit a klikněte na ikonku pluska.

Tím sloučíte právě otevřenou zprávu se zprávou, na kterou jste klikli. Tuto operaci nelze vrátit zpět.

Je vám něco nejasného? Napište nám na info@supportbox.cz a rádi vám vše upřesníme!