Potřebujete jednoduše a rychle vystavovat faktury a další doklady? Chcete v nich mít přehled? Chcete ušetřit práci své účetní?
Pak vyzkoušejte iDoklad. Nyní je snadné jej napojit na váš SupportBox, pokud máte tarif Oblíbený nebo Prémiový.
Proč si jej napojit?
U každého zákazníka, který má u vás přes iDoklad vystavenou fakturu, při příchozí zprávě uvidíte, o jakou fakturu se jedná.
Můžete si také zkontrolovat, co si již zákazník objednal.
Díky tomu jste nejen skvěle informováni, ale můžete zkusit zákazníkovi třeba nabídnout i produkt, který ještě nevlastní, ale mohl by se mu hodit.
Jak na propojení pluginu v SupportBoxu
V SupportBoxu klikněte na název schránky, u které chcete mít plugin nastavený a v pravém horním rohu najděte tlačítko Nastavení:
Po kliknutí na toto tlačítko uvidíte obrazovku s mnoha možnostmi – vyberte záložku Pluginy.
V rámci možností, které ze uvidíte, najdete i možnost iDoklad.
Klikněte na tlačítko Instalovat, které najdete napravo od tohoto pluginu.
Plugin se vám teď přesunul do horní části obrazovky – vedle něj svítí nápis Neaktivní. Proto, aby vám začal fungovat, je potřeba, abyste jej správně nastavili – klikněte proto na tlačítko Nastavení.
V nastavení pluginu bude potřeba vyplnit políčko Client Id a Client Secret.
Tyto údaje naleznete ve vaší administraci iDokladu.
Kde v iDokladu vygenerovat API přístupy?
Přihlašte se do vaší administrace iDoklad.
Nyní klikněte vpravo na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte možnost Uživatel.
V nabídce možností najděte Nastavení API a klikněte na tlačítko Generovat.
Následně se vám v políčkách Client Id a Client Secret zobrazí údaje, které je potřeba zkopírovat do stejnojmenných políček v nastavení pluginu ve vašem SupportBoxu.
Jakmile budete mít zkopírováno, stačí už jen nastavení pluginu v SupportBoxu uložit a máte hotovo!
Jak vypadá aktivovaný plugin v SupportBoxu?
Máte nějaké dotazy? Rádi vám pomůžeme a vše vysvětlíme!