Potřebujete jednoduše a rychle vystavovat faktury a další doklady? Chcete v nich mít přehled? Chcete ušetřit práci své účetní?

Pak vyzkoušejte iDoklad.  Nyní je snadné jej napojit na váš SupportBox, pokud máte tarif  Oblíbený nebo Prémiový.

Proč si jej napojit?

U každého zákazníka, který má u vás přes iDoklad vystavenou fakturu, při příchozí zprávě uvidíte, o jakou fakturu se jedná.

Můžete si také zkontrolovat, co si již zákazník objednal.

 

Díky tomu jste nejen skvěle informováni, ale můžete zkusit zákazníkovi třeba nabídnout i produkt, který ještě nevlastní, ale mohl by se mu hodit.

Jak na propojení pluginu v SupportBoxu

V SupportBoxu klikněte na název schránky, u které chcete mít plugin nastavený a v pravém horním rohu najděte tlačítko Nastavení:

Po kliknutí na toto tlačítko uvidíte obrazovku s mnoha možnostmi – vyberte záložku Pluginy.

V rámci možností, které ze uvidíte, najdete i možnost iDoklad.

Klikněte na tlačítko Instalovat, které najdete napravo od tohoto pluginu.

Plugin se vám teď přesunul do horní části obrazovky – vedle něj svítí nápis Neaktivní. Proto, aby vám začal fungovat, je potřeba, abyste jej správně nastavili – klikněte proto na tlačítko Nastavení.

V nastavení pluginu bude potřeba vyplnit políčko Client Id a Client Secret.

Tyto údaje naleznete ve vaší administraci iDokladu. 

Kde v iDokladu vygenerovat API přístupy? 

Přihlašte se do vaší administrace iDoklad. 

Nyní klikněte vpravo na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte možnost Uživatel

V nabídce možností najděte Nastavení API a klikněte na tlačítko Generovat. 

Následně se vám v políčkách Client Id a Client Secret zobrazí údaje, které je potřeba zkopírovat do stejnojmenných políček v nastavení pluginu ve vašem SupportBoxu. 

Jakmile budete mít zkopírováno, stačí už jen nastavení pluginu v SupportBoxu uložit a máte hotovo! 

Jak vypadá aktivovaný plugin v SupportBoxu? 

Máte nějaké dotazy? Rádi vám pomůžeme a vše vysvětlíme!