Pokud vystavujete faktury a další doklady v iDoklad a zároveň pracujete v SupportBoxu, určitě by vám neměla uniknout naše společná integrace. Stačí pár kliknutí a iDoklad si můžete se SupportBoxem propojit.
Pokud vám pak bude psát zákazník, kterého máte v iDoklad již evidovaného, uvidíte u příchozích zpráv přehled jeho faktur. Uvidíte také v jakém jsou stavu, popřípadně snadno zkontrolujete, co zákazníkovi fakturujete.
A v případě potřeby se skrze plugin jednoduše prokliknete přímo do administrace iDoklad.
Aktivace pluginu v SupportBoxu
V levém spodním rohu klikněte na ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte schránku, kde chcete iDoklad plugin aktivovat.
Dále v horní nabídce zvolte záložku Pluginy.
Níže na stránce mezi nenainstalovanými pluginy najděte iDoklad a klikněte na tlačítko Instalovat.
Plugin se vám obratem přesune do horní části mezi nainstalované pluginy. Klikněte na tlačítko Nastavení.
V nastavení pluginu bude potřeba vyplnit políčko Client Id a Client Secret.
Tyto hodnoty si vygenerujete jednoduše v administraci iDokladu viz postup níže. Jakmile hodnoty vyplníte, nezapomeňte vše Uložit.
Kde v iDokladu vygenerovat hodnoty Client Id a Client Secret
Přihlašte se do vaší administrace iDoklad.
V levém menu klikněte na Nastavení → Aplikace.
Dále v horní nabídce přejděte na záložku API a klikněte na tlačítko Vygenerovat.
Obratem se vám vygenerují potřebné hodnoty do polí Client Id a Client Secret.
Hodnoty si zkopírujte a zadejte je do nastavení pluginu v SupportBoxu.
iDoklad plugin v praxi
Máte nějaké dotazy? Ozvěte se nám, rádi vám pomůžeme a vše vysvětlíme.