Pokud vystavujete faktury a další doklady v iDoklad a zároveň pracujete v SupportBoxu, určitě by vám neměla uniknout naše společná integrace. Stačí pár kliknutí a iDoklad si můžete se SupportBoxem propojit.

Pokud vám pak bude psát zákazník, kterého máte v iDoklad již evidovaného, uvidíte u příchozích zpráv přehled jeho faktur. Uvidíte také v jakém jsou stavu, popřípadně snadno zkontrolujete, co zákazníkovi fakturujete. 

A v případě potřeby se skrze plugin jednoduše prokliknete přímo do administrace iDoklad

Aktivace pluginu v SupportBoxu

V levém spodním rohu klikněte na ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte schránku, kde chcete iDoklad plugin aktivovat. 

Dále v horní nabídce zvolte záložku Pluginy

Níže na stránce mezi nenainstalovanými pluginy najděte iDoklad a klikněte na tlačítko Instalovat. 

Plugin se vám obratem přesune do horní části mezi nainstalované pluginy. Klikněte na tlačítko Nastavení

V nastavení pluginu bude potřeba vyplnit políčko Client Id a Client Secret.

Tyto hodnoty si vygenerujete jednoduše v administraci iDokladu viz postup níže. Jakmile hodnoty vyplníte, nezapomeňte vše Uložit

Kde v iDokladu vygenerovat hodnoty Client Id a Client Secret

Přihlašte se do vaší administrace iDoklad. 

V levém menu klikněte na NastaveníAplikace

 

Dále v horní nabídce přejděte na záložku API a klikněte na tlačítko Vygenerovat. 

Obratem se vám vygenerují potřebné hodnoty do polí Client Id a Client Secret

Hodnoty si zkopírujte a zadejte je do nastavení pluginu v SupportBoxu. 

iDoklad plugin v praxi 

Máte nějaké dotazy? Ozvěte se nám, rádi vám pomůžeme a vše vysvětlíme.