Raynet je česká aplikace pro přehlednou správu informací o klientech, ukáže vám rozjednané zakázky a aktivitu kolegů. Všechny důležité údaje z Raynetu vám zobrazíme hned u zprávy od daného klienta.
Napojení vám ušetří mnoho času – na jeden pohled, hned u zprávy, uvidíte, jaké máte u daného klienta rozjednané úkoly, schůzky, jaké jsou u něj vystavené faktury a v jakém jsou stavu.
Zde je ukázka zprávy od klienta.
A takto pak vypadá detail napojení:
Nového klienta, kterého ještě nemáte zavedeného v Raynetu můžete velmi snadno přidat. U příchozího e-mailu od klienta budete mít zobrazené tlačítko Založit nový lead. Kliknutím na tlačítko přidáte lead do vašeho Raynetu.
Do Raynetu se vám tak propíší základní informace o klientovi. Dále můžete s leadem pracovat, jak jste zvyklí.
Jak nastavit napojení
V levém spodním rohu vaší licence SupportBoxu klikněte na ikonku ozubeného kolečka a z výběru zvolte schránku, u které chcete Raynet napojit.
V horní nabídce pak klikněte na záložku Pluginy:
Zde vyhledejte plugin Raynet – a instalujte jej.
Plugin se vám následně zobrazí v horní části obrazovky. Nyní jej můžete nastavit:
Pro úspěšné napojení budete potřebovat tyto údaje:
1. Přihlašovací e-mail do Raynetu
Do tohoto pole zadejte tu e-mailovou adresu, kterou jste použili při založení vašeho Raynet účtu. (Musí jít o e-mailovou adresu administrátora účtu.)
2. API klíč
API klíč získáte v Raynetu tak, že vpravo nahoře kliknete na vaše jméno/název účtu a dále z nabídky vyberete možnost Nastavení (musíte být administrátor účtu).
V levé nabídce vyberte najděte kategorii Pro vývojáře a dále zvolte API klíče.
Klikněte na tlačítko Nový API klíč a vytvořte si tak API klíč pro pro projení Raynetu a SupportBoxu.
Při vytváření API klíče je potřeba doplnit Uživatele a Popis.
Jinak se API klíč vygeneruje sám a stačí si jej zkopírovat. Dále klikněte na zelené tlačítko Uložit a přejděte do nastavení SupportBoxu, kam vložíte váš vygenerovaný API klíč.
3. Název účtu z URL adresy
Do tohoto pole zadejte název vašeho Raynet účtu. Název, který je potřeba zadat, uvidíte ihned po přihlášení do vašeho Raynetu v URL.
Například:
https://app.raynet.cz/mujeshop/?view=DashboardView
Pro správné propojení zadávejte pouze samotný název účtu, nikoliv celou URL.
4. Zapisování příchozích a odchozích e-mailů
V pluginu si také nastavte zda chcete, aby se vám do vašeho Raynetu zapisovaly příchozí či odchozí e-maily. Stačí v nastavení vybrat Zapisovat a změny Uložit.
Pokud zákazník již ve vašem Raynetu bude zavedený e-mail se vám automaticky zapíše a vy ho uvidíte v Historii záznamů u Klienta.
Stejně automaticky bude zápis e-mailů fungovat i v případě, že budete klientovi odpovídat.
Veškerou komunikaci tak budete mít přehledně po ruce ve vašem Raynetu ale také budete mít vše zobrazeno i ve vašem SupportBoxu.
Raynet plugin také v telefonech
Jestliže máte ve vašem SupportBoxu aktivované telefony, jako další komunikační kanál s klienty, určitě oceníte pokud se vám budou informace o klientovi zobrazovat i u telefonů.
Pokud je klient v Raynetu zavedený, zobrazí se vám o něm konkrétní podrobnosti na pravé straně aplikace přesně tak, jak jste zvyklí.
Více informací o volajícím klientovi zajistí a zpříjemní celou komunikaci.
Máte-li jakékoliv dotazy, ozvěte se, rádi poradíme!