Raynet je česká aplikace pro přehlednou správu informací o klientech, ukáže vám rozjednané zakázky a aktivitu kolegů. Všechny důležité údaje z Raynetu vám zobrazíme hned u zprávy od daného klienta.

Napojení vám ušetří mnoho času – na jeden pohled, hned u zprávy, uvidíte, jaké máte u daného klienta rozjednané úkoly, schůzky, jaké jsou u něj vystavené faktury a v jakém jsou stavu.

Zde je ukázka zprávy od klienta.

A takto pak vypadá detail napojení:

Nového klienta, kterého ještě nemáte zavedeného v Raynetu můžete velmi snadno přidat. U příchozího e-mailu od klienta budete mít zobrazené tlačítko Založit nový lead. Kliknutím na tlačítko přidáte lead do vašeho Raynetu.

Do Raynetu se vám tak propíší základní informace o klientovi. Dále můžete s leadem pracovat, jak jste zvyklí.

Jak nastavit napojení

V levém spodním rohu vaší licence SupportBoxu klikněte na ikonku ozubeného kolečka a z výběru zvolte schránku, u které chcete Raynet napojit.

V horní nabídce pak klikněte na záložku Pluginy:

Zde vyhledejte plugin Raynet – a instalujte jej.

Plugin se vám následně zobrazí v horní části obrazovky. Nyní jej můžete nastavit:

Pro úspěšné napojení bude potřeba znát váš administrátorský e-mail do Raynetu, API klíč a název účtu z URL adresy (například: https://app.raynet.cz/VÁŠNÁZEV/login). 

V pluginu si také nastavte zda chcete, aby se vám do vašeho Raynetu zapisovaly příchozí či odchozí e-maily. Stačí v nastavení vybrat Zapisovat a změny Uložit.

Pokud zákazník již ve vašem Raynetu bude zavedený e-mail se vám automaticky zapíše a vy ho uvidíte v Historii záznamů u Klienta. Stejně automaticky bude zápis e-mailů fungovat i v případě, že budete klientovi odpovídat.

Veškerou komunikaci tak budete mít přehledně po ruce ve vašem Raynetu ale také budete mít vše zobrazeno i ve vašem SupportBoxu.

API klíč získáte v Raynetu tak, že vpravo nahoře kliknete na ikonku ozubeného kolečka - Nastavení (musíte být administrátor účtu).

Následně v levé nabídce vyberte nabídku Pro vývojáře – API klíče.

Klikněte na tlačítko Nový API klíč a vytvořte si tak API klíč pro pro projení Raynetu a SupportBoxu. 

API klíč zkopírujte, vložte do nastavení pluginu v SupportBoxu. Zadejte název vaší licence Raynetu podle příkladu a vše uložte.

Raynet plugin také v telefonech

Jestliže máte ve vašem SupportBoxu aktivované telefony, jako další komunikační kanál s klienty, určitě oceníte pokud se vám budou informace o klientovi zobrazovat i u telefonů.

Pokud je klient v Raynetu zavedený, zobrazí se vám o něm konkrétní podrobnosti na pravé straně aplikace přesně tak, jak jste zvyklí.

Více informací o volajícím klientovi zajistí a zpříjemní celou komunikaci.

Máte-li jakékoliv dotazy, ozvěte se, rádi poradíme!