Raynet je české CRM. Pomáhá řídit a zlepšovat vaše vztahy se zákazníky. Ukáže vám rozjednané

zakázky, úkoly, schůzky, vystavené faktury a v jakém jsou stavu, aktivitu kolegů a další důležité informace o vašich zákaznících.

Díky společnému propojení můžete všechny tyto informace o vašem zákazníkovi z Raynetu, vidět i u příchozích zpráv přímo ve vašem SupportBoxu.

Takže u zákazníka, který vám právě píše, na první pohled uvidíte, co je ním již rozjednáno nebo co se řešilo v minulosti, abyste měli lepší kontext a maximum informací pro vaší odpoveď.  

Napojení vám ušetří mnoho času a zlepší váš zákaznický servis. Navíc, pokud by bylo potřeba, se jednoduše prokliknete přímo z pluginu do administrace Raynetu

Jaké informace vám plugin zobrazí

  • název klienta
  • adresa
  • obchodní případy
  • rozjednané úkoly
  • naplánované schůzky
  • historii komunikace
  • vystavené faktury včetně informace o tom, v jakém jsou stavu (uhrazená, neuhrazená)

Aktivace pluginu v SupportBoxu

V levém spodním rohu SupportBoxu klikněte na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a z výběru zvolte schránku, u které chcete Raynet napojit.

V horní nabídce klikněte na záložku Pluginy.

Ve spodní části mezi v sekci Dostupné pluginy vyhledejte plugin Raynet a klikněte na tlačítko Instalovat.

Nyní se vám plugin zobrazí v horní části obrazovky v sekci Nainstalované pluginy. Kliknutím na tlačítko Nastavení se můžete pustit do jeho aktivace.

Pro úspěšnou aktivaci budete potřebovat znát několik údajů. 

  • Přihlašovací e-mail do Raynetu
  • API klíč
  • Název účtu z URL adresy

Kde v Raynetu najít údaje k aktivaci pluginu

1. Přihlašovací e-mail do Raynetu

Do tohoto pole zadejte tu e-mailovou adresu, kterou jste použili při založení vašeho Raynet účtu. (Musí jít o e-mailovou adresu administrátora účtu.) 

2. API klíč

API klíč získáte v Raynetu tak, že vpravo nahoře kliknete na vaše jméno/název účtu a dále z nabídky vyberete možnost Nastavení (musíte být administrátor účtu).

V levé nabídce vyberte najděte kategorii Pro vývojáře a dále zvolte API klíče.

Klikněte na tlačítko Nový API klíč a vytvořte si API klíč pro propojení Raynetu a SupportBoxu. 

Při vytváření API klíče je potřeba ještě doplnit Uživatele a Popis.

Jinak se API klíč vygeneruje sám. Klíč si zkopírujte a klikněte na zelené tlačítko Uložit.

Poté přejděte zpět do nastavení pluginu v SupportBoxu a vložte do druhého pole váš vygenerovaný a zkopírovaný API klíč. 

3. Název účtu z URL adresy

Do tohoto pole zadejte název vašeho Raynet účtu. Název, který je potřeba zadat, uvidíte ihned po přihlášení do vašeho Raynetu v URL. 

Například:

https://app.raynet.cz/mujeshop/?view=DashboardView

Pro správné propojení zadávejte pouze samotný název účtu, nikoliv celou URL. 

4. Zapisování příchozích a odchozích e-mailů

V pluginu si také nastavte zda chcete, aby se vám do vašeho Raynetu zapisovaly příchozí či odchozí e-maily. Kompletní komunikaci budete mít samozřejmě v SupportBoxu, ale zároveň ji budete mít pečlivě poznačenou i v Raynetu pro vaše obchodníky. 

Stačí v nastavení pluginu vybrat Zapisovat a změny Uložit.

Nastavení zapisování si pak můžete ještě blíže upřesnit. Zapisovat můžete naprosto všechny zprávy nebo všechny zprávy kromě automatických odpovědí

Pokud zákazník již ve vašem Raynetu bude zavedený e-mail se vám automaticky zapíše a vy ho uvidíte v Historii záznamů u Klienta

Automaticky bude zápis e-mailů fungovat i v případě, že budete klientovi odpovídat. U odeslaných zpráv zároveň uvidíte, kdo přesně z operátorů zprávu odesílal. 

Jak založit nový lead

Nového klienta, kterého ještě nemáte zavedeného v Raynetu, můžete velmi snadno přidat přímo v SupportBoxu.

U příchozího komunikace od klienta budete mít v pluginu zobrazené tlačítko Založit nový lead. Kliknutím na tlačítko přidáte lead do vašeho Raynetu.

Do Raynetu se vám tak propíší základní informace o klientovi. Dále můžete s leadem pracovat tak, jak jste zvyklí.

Raynet plugin také v live chatu, Messengeru a telefonech

V případě, že využíváte v SupportBoxu pro komunikace se zákazníky také live chat, Messengertelefony, určitě se vám bude hodit, když se vám budou informace z Raynetu zobrazovat i zde.

Stačí mít plugin aktivní ve vaší e-mailové a pokud máte klienta v Raynetu vedeného, zobrazí se vám o něm konkrétní podrobnosti z Raynetu na pravé straně aplikace přesně tak, jak jste zvyklí z e-mailové komunikace.

Více informací o v klientovi vám zpříjemní celou komunikaci.

Máte-li jakékoliv dotazy, ozvěte se, rádi poradíme!