Raynet je česká aplikace pro přehlednou správu informací o klientech, ukáže vám rozjednané zakázky a aktivitu kolegů. Všechny důležité údaje z Raynetu vám zobrazíme hned u zprávy od daného klienta.

Napojení vám ušetří mnoho času – na jeden pohled, hned u zprávy, uvidíte, jaké máte u daného klienta rozjednané úkoly, schůzky, jaké jsou u něj vystavené faktury a v jakém jsou stavu.

Zde je ukázka zprávy od klienta.

A takto pak vypadá detail napojení:

Nového klienta, kterého ještě nemáte zavedeného v Raynetu můžete velmi snadno přidat. U příchozího e-mailu od klienta budete mít zobrazené tlačítko Založit nový lead. Kliknutím na tlačítko přidáte lead do vašeho Raynetu.

Do Raynetu se vám tak propíší základní informace o klientovi. Dále můžete s leadem pracovat, jak jste zvyklí.

Jak nastavit napojení

V levém spodním rohu vaší licence SupportBoxu klikněte na ikonku ozubeného kolečka a z výběru zvolte schránku, u které chcete Raynet napojit.

V horní nabídce pak klikněte na záložku Pluginy:

Zde vyhledejte plugin Raynet – a instalujte jej.

Plugin se vám následně zobrazí v horní části obrazovky. Nyní jej můžete nastavit:

Pro úspěšné napojení budete potřebovat tyto údaje:

1. Přihlašovací e-mail do Raynetu

Do tohoto pole zadejte tu e-mailovou adresu, kterou jste použili při založení vašeho Raynet účtu. (Musí jít o e-mailovou adresu administrátora účtu.) 

2. API klíč

API klíč získáte v Raynetu tak, že vpravo nahoře kliknete na vaše jméno/název účtu a dále z nabídky vyberete možnost Nastavení (musíte být administrátor účtu).

V levé nabídce vyberte najděte kategorii Pro vývojáře a dále zvolte API klíče.

Klikněte na tlačítko Nový API klíč a vytvořte si tak API klíč pro pro projení Raynetu a SupportBoxu. 

Při vytváření API klíče je potřeba doplnit Uživatele a Popis.

Jinak se API klíč vygeneruje sám a stačí si jej zkopírovat. Dále klikněte na zelené tlačítko Uložit a přejděte do nastavení SupportBoxu, kam vložíte váš vygenerovaný API klíč.  

3. Název účtu z URL adresy

Do tohoto pole zadejte název vašeho Raynet účtu. Název, který je potřeba zadat, uvidíte ihned po přihlášení do vašeho Raynetu v URL. 

Například:

https://app.raynet.cz/mujeshop/?view=DashboardView

Pro správné propojení zadávejte pouze samotný název účtu, nikoliv celou URL. 

4. Zapisování příchozích a odchozích e-mailů

V pluginu si také nastavte zda chcete, aby se vám do vašeho Raynetu zapisovaly příchozí či odchozí e-maily. Kompletní komunikaci budete mít samozřejmě v SupportBoxu, ale zároveň ji budete mít pečlivě poznačenou i v Raynetu pro vaše obchodníky. 

Stačí v nastavení pluginu vybrat Zapisovat a změny Uložit. Nastavení zapisování si pak můžete ještě blíže upřesnit. Zapisovat můžete naprosto všechny zprávy nebo všechny zprávy kromě automatických odpovědí

Pokud zákazník již ve vašem Raynetu bude zavedený e-mail se vám automaticky zapíše a vy ho uvidíte v Historii záznamů u Klienta

Automaticky bude zápis e-mailů fungovat i v případě, že budete klientovi odpovídat. U odeslaných zpráv zároveň uvidíte, kdo přesně z operátorů zprávu odesílal. 

Raynet plugin také v live chatu a telefonech

Jestliže máte ve vašem SupportBoxu aktivovaný live chat, nebo i telefony, jako další komunikační kanál s klienty, určitě oceníte pokud se vám budou informace o klientech zobrazovat právě i u příchozích chatů či telefonů.

Pokud máte klienta v Raynetu vedeného, zobrazí se vám o něm konkrétní podrobnosti na pravé straně aplikace přesně tak, jak jste zvyklí z e-mailové komunikace.

Více informací o v klientovi vám zpříjemní celou komunikaci.

Máte-li jakékoliv dotazy, ozvěte se, rádi poradíme!