Nemáte čas psát krátká shrnutí obsahu telefonního hovoru se zákazníky? Od toho máte Lucy AI, která souhrn napíše za vás.

V několika slovech shrne hovor a vše zaznamená do poznámky u ticketu. Pokud máte do SupportBoxu napojené CRM, pak se vám záznam o hovoru a jeho souhrn propíše i tam.

Jak vytvořit souhrn telefonního hovoru 

Nejprve je nutné mít povolené využívání AI v SupportBoxu. Pokud jste tak ještě neučinili, postupujte prosím dle návodu zde.

Poté je potřeba přejít do nastavení Telefonů, ve kterém chcete mít automatické souhrny hovorů aktivní.

Klikněte na ozubené kolečko vlevo dole a vyberte příslušný Telefon. 

Přejděte na záložku Lucy AI, kde ve spodní části naleznete možnost nastavení automatického shrnutí hovoru. Zde klikněte na žluté tlačítko Nastavení.

V nastavení nejprve vyberte, kam se má souhrn hovorů zaznamenávat (poznámka v SupportBoxu, Raynet).

Případně vyberte požadovaný Raynet plugin. Odkaz uložený u vybraného pluginu otevřete v novém okně, kde budete automaticky přesměrováni do nastavení příslušeného Raynet pluginu.

Zde u poslední volby Zapisovat shrnutí hovorů?, změňte volbu na Zapisovat a změnu potvrďte kliknutím na tlačítko Uložit.

Vraťte se do okna s nastavením telefonů a nastavení této funkce a změny potvrďte rovněž tlačítkem Uložit.

Po přesměrování na úvodní obrazovku nastavení Lucy AI stačí již jen funkci Aktivovat a Lucy AI vám začne zobrazovat překlady, dle vašeho nastavení.

Na stejném místě můžete funkci v případě potřeby deaktivovat.

Kredity 

Za každý jeden souhrn vám bude účtováno 5 kreditů (1 kredit = 1 Kč).

Narazili jste na potíže? Napište nám. Rádi vám se vším pomůžeme.