V SupportBoxu přistupujeme k AI jako k chytrému pomocníkovi, který majitelům firem a operátorům na zákaznickém oddělení usnadňuje práci.
Konkrétně se jedná o chytrou asistentku Lucy AI, která pomáhá uživatelům SupportBoxu, nejčastěji operátorům, při jejich každodenní práci. Překládá, rozšiřuje texty do podoby e-mailu, či chatové zprávy, případně mění jejich tonalitu, ale také píše souhrny chatu nebo dokonce telefonních hovorů.
Vašim klientům pak pomáhají naši chytří AI chatboti, které lze natrénovat na nejčastější dotazy, tzv. Q&A chatbot, a nebo na celou vaši znalostní bázi (například nápovědu na webu), tzv. GPT chatbot.
Abyste mohli některou z výše zmíněných funkcionalit používat, je potřeba povolit používání umělé inteligence ve vašem účtu. Souhlas se nastavuje globálně pro celý účet SupportBoxu a může ho udělit pouze Zakladatel účtu.
Jak aktivovat AI
Nejprve je potřeba kliknout v pravém horním rohu na svou fotku (logo firmy/avatara) a zvolit možnost Všeobecné.
Přejděte na záložku AI, kde je potřeba potvrdit souhlas s využitím AI produktů ve vašem účtu SupportBoxu. Poté klikněte na tlačítko Aktivovat.
Jakmile AI aktivujte, zobrazí se vám přehled všech vašich e-mailových schránek, live chatů a telefonů včetně přepínačů, za pomoci kterých si můžete libovolně nastavit, kde všude chcete AI používat.
AI můžete mít aktivovanou všude nebo jen někde – záleží pouze na vás. K nastavení se můžete kdykoliv vrátit a aktualizovat ho dle aktuálních potřeb.
Pokud je přepínač zelený je AI aktivní. Jestli je přepínač červený je AI vypnutá.
Veškeré změny nezapomeňte Uložit.
Díky udělenému souhlasu a aktivaci AI se vám v daném komunikačním kanále zobrazí možnosti nastavení AI funkcí viz podrobnosti níže.
AI v e-mailové komunikaci
AI v live chatu
V případě chatbotů se vám zpřístupní možnost aktivace Q&A nebo GPT chatbota přímo v nastavení schránky Live chatu na záložce Chatbot.
AI v telefonech
Je vám něco nejasného? Napište nám a rádi vše upřesníme.