GPT chatbot umožňuje na základě existující znalostní báze (webové/excelové) přiřadit dotaz chatujícího k odpovídající stránce znalostní báze, a na základě toho poté formulovat odpověď na dotaz chatujícího. Vše se děje automaticky na pozadí.

Odpověď je vždy validována ze strany chatujícího. Pokud stránka s informacemi k danému dotazu neexistuje, případně chatující ohodnotí odpověď jako nedostačující či chybnou, přepojí chatbot komunikaci na operátora.

Chatbota je možné trénovat na základě existující znalostní báze dostupné na webových stránkách nebo ve specifickém formátu CSV. Není schopen se naučit z webových stránek e-shopu např. jednotlivé produkty. Na tomto způsobu využití pracujeme.

Pokud máte existující znalostní bázi v daném formátu, rádi vám chatbota aktivujeme. Stačí si domluvit schůzku s Lucií Roženskou, která vám vše vysvětlí a nastaví. Schůzku si můžete rezervovat zde: https://calendly.com/lucie-rozenska