GPT chatbot umožňuje na základě existující znalostní báze (webové/excelové) přiřadit dotaz chatujícího k odpovídající stránce znalostní báze a na základě toho formulovat odpověď na dotaz chatujícího. Vše se děje automaticky na pozadí.
Odpověď je vždy validována ze strany chatujícího. Pokud stránka s informacemi k danému dotazu neexistuje, případně chatující ohodnotí odpověď jako nedostačující, či chybnou, přepojí chatbot komunikaci na operátora.
GPT chatbota je možné trénovat na základě existující znalostní báze dostupné na webových stránkách, nebo ve specifickém formátu CSV. GPT chatbot není schopen se naučit z webových stránek, například z jednotlivých produktových stránek v e-shopu.
Jak GPT chatbota aktivovat
Pro aktivaci GPT chatbota je potřeba mít přidaný v SupportBoxu Live chat.
A pokud máte existující znalostní bázi v daném formátu, rádi vám chatbota aktivujeme. O aktivaci si můžete zažádat v SupportBoxu v nastavení příslušného live chatu, kde chcete mít chatbota aktivního, na záložce Chatbot.
Upozornění:
Pokud je položka chatbota zašedlá (jako na obrázku) a nelze použít tlačítko Instalovat, je potřeba nejprve povolit využívání AI ve vašem účtu. Jak na to najdete zde.
Po kliku na Instalovat si můžete v případě zájmu domluvit schůzku s Lucií Roženskou, která vám ráda GPT chatbota ukáže a poradí, zda je pro vás vhodný. Nebo rovnou pokračujte na nastavení, kde nám můžete vložit URL vaší znalostní báze, případně ji nahrát ve formátu CSV.
Po kliku na Odeslat k trénování, vás budeme informovat ohledně termínu dodání vašeho GPT chatbota. Prvotní trénování většinou proběhne do 48h. V případě, že by vaše znalostní báze nebyla pro tento typ chatbota vhodná, budeme vás o tom informovat a domluvíme se na dalším postupu.
V nastavení GPT chatbota - Nastavení - Spuštění podle stavu operátora, můžete při žádost o aktivaci přeskočit. Vrátit se k ní můžete až po informaci od nás, že máte chatbota natrénovaného.
Není vám postup aktivace srozumitelný? Napište nám a my vám se vším rádi pomůžeme.