Nemáte stylistické vlohy, nebo nechcete, aby bylo znát, že vás odpověď klienta naštvala? Žádný problém – Lucy AI vám s tím pomůže.
Vámi napsanou zprávu přenese do neutrálního tónu během chviličky. Pokud si s klientem tykáte, i s tím si umí Lucy AI poradit, stačí jen zvolit přátelský tón.
Jak na live chatu upravit tonalitu zprávy
Nejprve je nutné mít povolené Využívání AI v SupportBoxu. Pokud jste tak ještě neučinili, postupujte prosím dle návodu zde.
Poté klikněte na ikonku Lucy AI a zvolte jednu z možností Použít neutrální tón / Použít přátelský tón.
Případně můžete označit vámi napsaný text myší a až poté kliknout na ikonku Lucy AI a zvolit jednu z dostupných možností Použít neutrální tón / Použít přátelský tón.
Ať už potřebujete odpovědět klientovi formálně nebo preferujete přátelský přístup, Lucy AI se přizpůsobí vašemu stylu.
Neutrální tón zaručuje profesionální vykání, zdvořilost a perfektní službu, zatímco přátelský tón přináší osobnější přístup s tykáním.
Lucy AI se postará o to, že vaše odpovědi budou vždy profesionální, a to i v případě, že nemáte zrovna prozákaznickou náladu, nebo odpovídáte v afektu. Žádné negativní vyjádření nebo nepatřičná slova se do vaší komunikace nedostanou. Stačí označit text vámi navržené zprávy a Lucy AI jej přeformuluje do optimální podoby s respektováním pravidel profesionální a spisovné češtiny. A co víc, Lucy AI na konec zprávy vždy vloží: „Pokud máte další otázky, rád Vám pomohu.“, abyste si s klientem udrželi dobrý vztah.
Návrh úpravy tonality Lucy AI se vám zobrazí v samostatném okně.
Pokud se vám v navrhovaném textu něco nezdá a potřebujete návrh Lucy AI upravit, můžete to udělat hned v okně Lucy AI navrhuje a až poté kliknout na tlačítko Použít. Případně rovnou kliknout na tlačítko Použít, které vám přenese navrhovaný text na místo označeného výběru a úpravy můžete provést až tam. V případě že úpravy nejsou třeba, stačí zprávu již jen odeslat.
Kredity
Za každý jeden návrh vám budou účtovány 2 kredity (1 kredit = 1 Kč).
Potřebujete pomoci? Napište nám a rádi vám pomůžeme.