Potřebujete klientovi, nebo v rámci supervize získat rychlý přehled toho, co bylo v rámci komunikace na Live chatu řešeno? Lucy AI to udělá za vás. Stačí použít funkci Souhrn. V několika odrážkách pak získáte nejdůležitější body celé komunikace.

Jak vytvořit souhrn komunikace na live chatu 

Nejprve je nutné mít povolené Využívání AI v Supportboxu. Pokud jste tak ještě neučinili, postupujte prosím dle návodu zde.

Poté stačí v detailu konkrétního live chatu, kliknout na ikonku Lucy AI a vybrat možnost Vytvořit shrnutí.

V novém okně vám Lucy AI nabídne shrnutí dané komunikace.

Souhrn můžete zkopírovat kamkoliv potřebujete, případně klikem na tlačítko Použít vložit rovnou do textového pole pro zprávu a tuto zprávu následně odeslat.

Kredity

Za každý jeden překlad vám bude účtován 1 kredit (1 kredit = 1 Kč).

Narazili jste na nejasnosti? Neváhejte nás kontaktovat, rádi vše upřesníme.