Jestliže jste se rozhodli mít vaši zákaznickou péči přehledně pod jednou střechou ve vašem SupportBoxu, poradíme vám, jak si snadno můžete aktivovat mimo e-maily a live chat také telefony.

K napojení telefonů je potřeba mít nasazen telefonní systém OptimCall od brněnské firmy OptimSys. Aplikace vám umožní přehlednou práci s hovory a zároveň tak máte k dipozici nespočet užitečných funkcí – nahrávání hovorů, přesměrování podle pravidel a mnoho dalšího.

Jakmile tedy budete mít systém OptimCall zprovozněný, můžete se pustit do aktivace telefonů v SupportBoxu.

Telefony v SupportBoxu vůbec nevidím

Telefony nejsou aktivní ve všech účtech. Pokud je ve vašem účtu nevidíte, napište nám na info@supportbox.cz a rádi vám telefony obratem povolíme.

Telefony mám povolené – co dál?

Jestliže v levém menu pod výpisem schránek vidíte telefony – můžete se pustit do aktivace.

V levém menu pod výpisem vašich Schránek a Chatů uvidíte Telefony – klikněte na + Přidat telefon.

Zobrazí se vám tabulka s políčky, které je potřeba vyplnit. Povinná pole jsou označena hvězdičkou (*).

  • Název telefonu – Název telefonu slouží čistě pro vaše interní potřeby. Název se vám bude zobrazovat jen ve vašem SupportBoxu v levé nabídce pod výpisem schránek. Nejčastěji zde zákazníci vyplňují telefonní číslo bez předvolby ve formátu 000 000 000.
  • Telefonní číslo – Zde zadejte vaše celé telefonní číslo i s předvolbou +420000000000.
  • Aliasy telefonního čísla (oddělené čárkami) – Do tohoto políčka zadejte všechna ostatní čísla a klapky, která má SupportBox poslouchat, například +420000000000,300,400,500.
  • Tenant – Vyplňte název vašeho účtu v aplikaci OptimCall.
  • API key – API klíč si zkopírujte z administrace aplikace OptimCall.
  • Příjemci e-mailového reportu (odděleni čárkou) – Vyplňte e-mailovou adresu vaši nebo kolegy, na kterou má chodit pravidelný report.
  • URL pro získání jména volajícího – Pro zobrazení jména volajícího můžete využít buď napojení na Shoptet, Raynet, nebo si jej můžete připravit sami.
  • Bezpečnostní token – Token si vygenerujete přímo ve vašem SupportBoxu kliknutím na tlačítko Vytvořit.

Vše uložte a máte hotovo – telefony máte nyní napojené.

Před tím, než se naplno pustíte do vyřizování telefonátů doporučujeme určitě vše otestovat, ať máte jistotu, že je vše nastaveno správně.

Pokud je vám cokoliv nejasného a potřebujete pomoci – jsme tu pro vás.