Jestliže jste se rozhodli mít vaši zákaznickou péči přehledně pod jednou střechou ve vašem SupportBoxu, poradíme vám, jak si snadno můžete aktivovat mimo e-maily a live chat také telefony.

K napojení telefonů je potřeba mít nasazen telefonní systém OptimCall od brněnské firmy OptimSys. Aplikace vám umožní přehlednou práci s hovory a zároveň tak máte k dipozici nespočet užitečných funkcí – nahrávání hovorů, přesměrování podle pravidel a mnoho dalšího.

Jakmile tedy budete mít systém OptimCall zprovozněný, můžete se pustit do aktivace telefonů v SupportBoxu.

Nastavení OptimCall telefonů v SupportBoxu

V levém horním rohu, hned pod vaším logem, klikněte na Přidat schránku +

Obdobně postupujete i v situaci, kdy spravujete víc účtů. V tom případě pak klikněte na ikonu pluska hned vedle názvu vaší společnosti v tmavě modrém políčku.

Nyní klikněte na + Přidat telefon OptimCall.

Zobrazí se vám tabulka s políčky, které je potřeba vyplnit. Povinná pole jsou označena hvězdičkou (*).

  • Název telefonu – Název telefonu slouží čistě pro vaše interní potřeby. Název se vám bude zobrazovat jen ve vašem SupportBoxu v levé nabídce pod výpisem schránek. Nejčastěji zde zákazníci vyplňují telefonní číslo bez předvolby ve formátu 123 456 789.

  • Telefonní číslo – Zde zadejte vaše celé telefonní číslo i s předvolbou +420123456789.

  • Aliasy telefonního čísla oddělené čárkami (pouze pro odchozí hovory) – Do tohoto políčka zadejte všechna ostatní čísla a klapky, která má SupportBox poslouchat, například +420123456789,300,400,500.

  • Předvolby pro filtrování oddělené čárkami (pouze pro odchozí hovory) – Zde si můžete jednoduše nastavit filtrování hovorů podle předvoleb (hodí se v situaci, kdy máte jednu klapku na dvě a více čísel). To znamená, že například u vašeho českého čísla sem bude potřeba zadat českou předvolbu +420 a u slovenského čísla slovenskou předvolbu +421. Díky tomu se vám budou hovory automaticky filtrovat na ta správná čísla.

  • Telefonní číslo pro příjem SMS – Toto políčko vyplňte v případě, že telefonní číslo, ze kterého SMS odesíláte je úplně jiné než to, ze kterého voláte. Například voláte přes pevnou linku, ale SMS odesíláte přes mobil. Čili je zde nutné vložit telefonní číslo zařízení, ze kterého SMS odesíláte. Telefonní číslo vkládejte ve formátu +420123456789.

  • Tenant – Sem vložte URL adresu (bez HTTPS) vašeho účtu v aplikaci Optimcall. URL máte k dispozici například na vaší přihlašovací stránce do Optimcall. Vkládejte ji v tomto formátu - supportdemo.optimcall.cz

  • API key – API klíč si zkopírujte z textového souboru s přístupovými údaji zaslaného společností OptimSys během realizace vašeho telefonního řešení.

  • Příjemci e-mailového reportu (odděleni čárkou) – Vyplňte e-mailovou adresu vaši nebo kolegy, na kterou má chodit pravidelný report.

  • URL pro získání jména volajícího – Pro zobrazení jména volajícího můžete využít buď napojení na Shoptet, Raynet, nebo si jej můžete připravit sami.

  • Bezpečnostní token – Token si vygenerujete přímo ve vašem SupportBoxu kliknutím na tlačítko Vytvořit.

Vše Uložte a máte hotovo – telefony máte nyní napojené.

Před tím, než se naplno pustíte do vyřizování hovorů, doporučujeme určitě vše otestovat, ať máte jistotu, že je vše nastaveno správně.

Pokud je vám cokoliv nejasného a potřebujete pomoci – jsme tu pro vás.