V SupportBoxu můžete mít přidaný libovolný počet e-mailových schránek a kdykoliv si můžete novou schránku přidat.
Níže v návodu si ukážeme, jak na to.
Jak přidat e-mailovou schránku
Nové e-mailové schránky může přidávat pouze Zakladatel účtu a nebo Správce. Více informace o úrovních pravomocí v SupportBoxu najdete v tomto návodu.
Přihlaste se do SupportBoxu a v levém menu nad výpisem vašich stávajících komunikačních kanálů klikněte na tmavě modré tlačítko Přidat schránku + a Přidat další e-mailovou schránku.
Pokud spravujete více SupportBox účtů, klikněte pro přidání další schránky na ikonu pluska hned vedle názvu vaší společnosti v tmavě modrém políčku a poté z nabídky vyberte Přidat další e-mailovou schránku.
Dále vyplňte pole Zadejte Vaši e-mailovou adresu, na kterou Vám píší zákazníci neboli zadejte e-mailovou adresu schránky, kterou chcete přidat a poté klikněte na Vytvořit.
Upozornění:
E-mailová adresa musí existovat. To znamená, že ji musíte mít již vytvořenou/registrovanou u vašeho poskytovatele (například Gmail, Wedos, apod.)
V dalším kroku můžete Pozvat rovnou tři kolegy, kteří budou zprávy ve schránce vyřizovat.
Nebo můžete tento krok Přeskočit a nastavit pak oprávnění ke schránce stávajícím kolegům v jejím nastavení.
Nově přidaná schránka se vám obratem zobrazí a budete se moci pustit do nastavení Přesměrování schránky a nastavení odesílání (nastavení SPF + DKIM, Vlastní SMTP nebo Vlastní SMTP pro Gmail / G Suite pomocí autorizace Google OAuth 2.0).
Je vám něco nejasného? Potřebujte pomoci? Napište nám na info@supportbox.cz. Rádi vám vše upřesníme.