Automatická odpověď se může hodit, pokud plánujete celofiremní dovolenou (protože když nejedete všichni, na delegování zpráv je tu SupportBox :-), nebo si přejete zákazníka ubezpečit, že jste jeho odpověď obdrželi.

Jak si nastavit automatickou odpověď v SupportBoxu

Pro každou vaši schránku si můžete v SupportBoxu nastavit jinou automatickou odpověď, nebo mít u některých schránek tuto funkci zapnutou a jinde ne. Právě proto začínají při nastavování naše kroky v Nastavení schránky.

Klikněte v levém menu na název schránky. V pravém horním rohu pak klikněte na tlačítko Nastavení.

Vyberte záložku Všeobecné a sjeďte až na konec stránky.

Zcela dole uvidíte nabídku Automatické odpovědi. Zaškrtněte políčko Aktivní a otevře se vám rozšířená nabídka.

Můžete si nadefinovat předmět automatické zprávy a napsat zprávu, která se vašim klientům bude zasílat.

Do políček můžete vložit zástupné symboly, které uvidíte také pod tělem zprávy a můžete je proto snadno zkopírovat. Zástupný symbol se v automatické odpovědi sám doplní příslušným textem.

K dispozici máte následující zástupné symboly (vkládejte včetně hranatých závorek):

  • [id] – Id ticketu
  • [datum] – Datum přijetí zprávy
  • [odesilatel] – E-mail nebo jméno odesilatele
  • [predmet] – Předmět zprávy
    V těle zprávy můzete navíc použít:
  • [text] – Tělo zprávy

U automatické odpovědi si můžete vybrat, zda chcete odpověď posílat jen na první zprávu ve vaší konverzaci s klientem, nebo zda jí chcete u každé zprávy:

Pokud potřebujete vyřadit některé adresáty, napište je do řádku Příjemci, kterým nebude automatická odpověď zaslána. Hodí se to například u vašich vlastních notifikací z e-shopu (objednávky, faktury).

Šikovnou funkcí je možnost automatickou odpověď v určité časy nezasílat – anebo naopak, posílat jí jen v určité časy, pokud je například vaše podpora zrovna v pracovním procesu.

Čas Od a Do zadávejte ve formátu hh:mm – tedy například 10:00.

Také si můžete blíže specifikovat, v jaké dny si přejete automatickou odpověď zasílat. 

Vybírat můžete z této nabídky: 

  • Ve všechny dny 
  • O víkendech a svátcích 
  • V pracovní dny 

Velmi snadno si tak nadefinujete přesné podmínky pro zasílání automatických odpovědí. 

Máte-li dotazy, neváhejte se na nás obrátit!