Jistě se vám někdy stalo, že vám přišel e-mail od zákazníka, kde bylo více příjemců. Někdy se v takovém případě může hodit automatická odpověď všem příjemcům, kteří v dané zprávě byli.
Tak třeba když řešíte dodání zakázky s více různými firmami. Pokud se s takovým případem setkáte, mohla by se vám hodit nová funkce SupportBoxu, kterou jsme pro vás připravili.
Tato funkce obstará automatickou odpověď na všechny příjemce emailu sama.
Nastavení
Je to jednoduché. Každý člen vašeho týmu má možnost si tuto funkci povolit, nebo zakázat. Nejde tedy o celkové nastavení SupportBoxu, ale každého uživatele zvlášť.
SupportBox Tip: Nevíte, jak si nastavit automatické odpovědi? Podrobný návod najdete přímo tady.
Po přihlášení do SupportBoxu postupujte následovně.
V pravém horním rohu klikněte na ikonu vaší fotografie/avatara.
Otevře se nabídka, kde vyberete záložku “Nastavení”
Otevře se vám stránka, na které najdete nahoře tři záložky. Vyberte záložku Schránky a klikněte na ní.
Po rozkliknutí se zobrazí v hlavním okně nabídka Pokud je u původní zprávy více příjemců, odpovídat automaticky všem?, pod kterou najdete rozbalovací okno, kde vyberte možnost ANO, nebo NE.
Po zvolení možnosti klikněte vpravo pod rozbalovací nabídkou na tlačítko Uložit.
Tak a to je celé - máte hotovo!
Pokud jste zvolili možnost ANO, dostanou automatickou odpověď všichni příjemci původní zprávy. Takže od teď se u všech nových zpráv, které jste ještě neviděli, budou automaticky do kopie přikládat všichni adresáti původní zprávy.
SupportBox Tip: V SupportBoxu může jednoduše zamezit stejným dotazům od zákazníků ve vícero schránkách. Jak na to se dočtete zde.
Upozornění – u zpráv, které jste již v minulosti otevřeli může být díky automatickému uložení konceptu zprávy uložen jen jeden adresát. U všech nově příchozích zpráv se vám již přenesou do kopie automaticky vždy všichni adresáti.
Pokud narazíte na nějaký problém, nebo není něco jasné, neváhejte nás kontaktovat, rádi pomůžeme.